  • Data: 2010-05-05 22:31:47
    Temat: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-05 20:04:18 +0200, "Plumpi" <p...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Wow !!!
    > Fajna logika.

    Nie, to taki żart.
    Próbuję sprowadzić cię z tej chmury na ziemię.
    A teraz będzie tłumaczenie żartu, byś się mógł zaśmiać:

    50%, bo albo wyjdziesz bez szwanku, albo nie.
    TO tak samo jak z szansą na twoją wygraną w lotto. Albo wygrasz - albo
    nie. Czyli 50%.
    (i teraz dodajemy uśmieszki: :-), by nie było wątpliwości, że to żart.)

    > To wg Ciebie wyskakując z samolotu bez spadochronu także mamy 50%
    > szansy na przeżycie, bo abo zginiemy, albo przeżjemy ? :D

    Tak. Albo przeżyjemy (jak np. pewna stewardessa jugosłowiańska po
    przeleceniu paru kilometrów w powietrzu przed pieprznięciem w ziemię
    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulović>), albo nie.

    > Wczoraj akurat na ten temat rozmawiałem z córką, która wymyśliła, że ma
    > 50% szansy wygrania w totolotka, no bo albo wygra, albo nie :D

    No widzisz - dziecko myśli.

    > Tylko, że jej wolno się mylić, bo ona dopiero pierwszy rok w gimnazjum

    Widocznie w podstawówce ominął ją proces dekretynizacji.
    W sumie - dobrze dla niej.
    Pozdrów ją.

    > No tak. Zapewne to ja napisałem "Prędkość jednego auta, prędkość
    > drugiego, moment zderzenia, jest suma".

    Tak, a ty o czymś innym - najśmieszniejsze jest to, że polemizujesz z
    własną tezą.

    > Jeszcze raz powtarzam, że przy zderzeniu dwóch aut moment zderzenia nie
    > jest sumą obydwu prędkości.

    Jest. W momencie zderzenia jest suma prędkości.
    Nie może być inaczej, chyba że jechały (lub jedno z nich) z prędkością światła.

    --
    Bydlę