  • Data: 2010-05-02 10:50:26
    Temat: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-01 21:16, Michał pisze:
    (...)

    > pomogły by bardzo:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fQ-xOplVUyc

    Niestety by raczej nie pomogły i ten film nie potwierdza Twojej wersji.
    Wręcz by mogły (pewnie by i pogorszyły) pogorszyć sytuację - poduszki
    są konstruowane jako uzupełnienie pasów, a nie ich zastępnik.

    > Bez pasów nie jest dobrym rozwiązaniem, ale przy większych prędkościach,
    > tutaj by sporo pomogły.
    > Jak widać na filmie (~45sek) nigdzie nikt nie doleci, może 10..15 cm
    > max i poduszka w pełni otworzona.

    Znajdź może film, w który pokazane jest co się dzieje, jak pasażerowie
    nie mają zapiętych pasów

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.