  • 1. Data: 2011-01-26 08:16:36
    Temat: Toyota znów wzywa do warsztatów
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Toyota wzywa do warsztatów prawie 1,7 mln samochodów na całym świecie
    z powodu usterek, które mogą spowodować wycieki paliwa. Japoński
    koncern podał w środę, że wśród wzywanych pojazdów znajdują się Lexus
    IS i GS w Ameryce Płn. oraz Toyota Avensis w Europie.

    Pierwszy z nich (problemów) to niewłaściwie zamontowany czujnik
    ciśnienia paliwa, który może spowodować, że pod wpływem wibracji
    silnika z czasem mogą obluzować się śruby, co prowadzi do wycieku
    paliwa. Problem dotyczy m.in. 280 tys. Lexusów IS i GS, w tym 255 tys.
    Ameryce Płn. i 10 tys. w Europie.

    Drugi problem, który dotyczy 141 tys. modeli Toyota Avensis
    sprzedanych w Europie, związany jest z nieregularną pracą pompy
    paliwowej, co może spowodować pęknięcia i w rezultacie również wyciek
    paliwa.

    michal

  • 2. Data: 2011-01-26 08:48:18
    Temat: Re: Toyota znów wzywa do warsztatów
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    i to juz jest wada a nie jakis zapchlony pedał gazu

  • 3. Data: 2011-01-26 09:00:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    -------------------------------
    A nie podali nr VIN albo chociaż silników? Ale i tak mojej Ave to nie
    dotyczy bo nie mam pompy paliwa :)

  • 4. Data: 2011-01-26 13:55:10
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mic49 wrote:

> [...]
    > sprzedanych w Europie, związany jest z nieregularną pracą pompy
    > paliwowej, co może spowodować pęknięcia i w rezultacie również wyciek

    Bez sensu że do rankingów awaryjności biorą liczby ogłaszanych akcji
    naprawczych.

    Tzn. powinni brać, ale na plus.

    W efekcie bezawaryjny holkswagen nie uznaje pękających głowic jako wady
    fabrycznej, bo po co się wychylać, lepiej udawać że wszystko gra.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-01-26 14:03:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 12:55, Massai wrote:

> [...]
    >
    > W efekcie bezawaryjny holkswagen nie uznaje pękających głowic jako wady
    > fabrycznej, bo po co się wychylać, lepiej udawać że wszystko gra.

    Wolalbym jednak peknieta glowice w silniku, niz rodzine spalona w nocy
    przez wyciek w garazu..

    Kamil

  • 6. Data: 2011-01-26 15:52:06
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Wolalbym jednak peknieta glowice w silniku, niz rodzine spalona w nocy
    > przez wyciek w garazu..

    ROTFL :)

  • 7. Data: 2011-01-26 16:02:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/01/2011 14:52, szymo wrote:

    > ROTFL :)

    Faktycznie lepiej jezdzic z paliwem cieknacym na goracy wydech, niz
    kupic za grosze drugi silnik na allegro. ;)

    Kamil

  • 8. Data: 2011-01-26 16:05:15
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <> napisał w wiadomości ...

    > niz rodzine spalona w nocy przez wyciek w garazu..

    tiaaaa...
    spalona rodzinka przez wyciek w garażu z wentylacją
    (innego nie wolno wybudować) to tylko w amerykańskich
    filmach sensacyjnych :)

  • 9. Data: 2011-01-26 16:31:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 13:03:36 +0000, kamil wrote:

    >Wolalbym jednak peknieta glowice w silniku, niz rodzine spalona w nocy
    >przez wyciek w garazu..

    To sobie zaloz system ostrzegawczy i wylaczaj elektryke przed
    wyjsciem. To sie moze zdarzyc niezaleznie od pojazdu - zerwiesz rurke
    na dziurze i tez zaleje garaz.

    A gasnice w garazu masz ? :-)

    Bo z drugiej strony jest roznica miedzy uszczelka za 5zl, a glowica za
    5000.

    J.

  • 10. Data: 2011-01-26 17:24:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-26 08:48, Michał Gut pisze:
    > i to juz jest wada a nie jakis zapchlony pedał gazu

    Mnie sie dzis zacial pedal gazu w IS'ie. Ale po prostu wpadl pod
    dywanik. Za duzo tego nawsadzalem na zime.