  • 1. Data: 2011-01-26 00:32:03
    Temat: Prewencja czy drogówka ? Jak poznać dziś ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    DO tej pory drogówkę w "starych" barwach szło poznać bez
    problemu, na boku P albo R.

    W srebrnych malowankach już zdaje się tak kolorowo nie jest.

    Po czym poznać że pojazd policji to drogówka czy prewencja ?

    Pytam bo: Jak mi się ciągły miśki z prewencji 30/40 km/h wzdłuż
    podwójnej ciągłej, to ich po prostu na tej ciągłej wyprzedzałem.
    Pytanie zaś pojawiło się po tym jak ostatnio "bawiłem się w
    pociąg" z kilkudziesięcioma innymi pojazdami, bo gdyż iż na 90
    misiom na podwójnej ciągłej zachciało się jechać właśnie 45 km/h ...

    6008

  • 2. Data: 2011-01-26 00:57:01
    Temat: Re: Prewencja czy drogówka ? Jak poznać dziś ?
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > W srebrnych malowankach już zdaje się tak kolorowo nie jest.
    >
    > Po czym poznać że pojazd policji to drogówka czy prewencja ?

    w krakowie srebrniaki drogowki nadal maja R.

  • 3. Data: 2011-01-26 01:02:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 00:57, marek pisze:
    > w krakowie srebrniaki drogowki nadal maja R.

    A taką "odpowiedź" już słyszałem, że niby na srebrnych są też
    malowane znaczki ala R ... ja na takich jeszcze nie trafiłem
    więc nie wiem.

    Wiem, że widuję regularnie srebrne malowania bez jakiegokolwiek
    "zasugerowania" kto siedzi w środku.

    A może to jest tak, że jak jest R, to drogówka, a jak nic nie ma
    to prewencja ?

    6008

  • 4. Data: 2011-01-26 01:23:46
    Od: "marek" <s...@o...pl>

> [...]
    > "zasugerowania" kto siedzi w środku.
    >
    > A może to jest tak, że jak jest R, to drogówka, a jak nic nie ma to

    nie wiem, ale w krakowie wyraznie sa oznaczeni. jeszcze nie spotkalem
    drogowki bez R a mam z nimi stycznosc na codzien.

  • 5. Data: 2011-01-26 01:24:33
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > A może to jest tak, że jak jest R, to drogówka, a jak nic nie ma to
    > prewencja ?

    wypatruj bialych czapek skoro u ciebie nie oznaczaja wozkow.

  • 6. Data: 2011-01-26 01:42:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 01:24, marek pisze:

    > wypatruj bialych czapek skoro u ciebie nie oznaczaja wozkow.

    W pieczarkach nie jeżdżą, i coraz częściej nie kładą ich na
    desce (zauważyli, że odbijają się w szybie ?).
    6008

  • 7. Data: 2011-01-26 07:38:41
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > kilkudziesięcioma innymi pojazdami, bo gdyż iż na 90 misiom na podwójnej
    > ciągłej zachciało się jechać właśnie 45 km/h ...

    żebyś się nie zdziwił. mi mandat za zahaczenie podwójnej wypisał pacjent z
    prewencji w okolicach Krakowa
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2011-01-26 09:54:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 07:38, glang pisze:

    > żebyś się nie zdziwił. mi mandat za zahaczenie podwójnej wypisał
    > pacjent z prewencji w okolicach Krakowa

    Tyle to ja wiem ;), niedługo 2 rozprawa w wawie o skręt w prawo
    z pasa do lewoskrętu + zielona strzałka, którą zainicjowali
    prewencyjni, ale w takiej sytuacji ala ciągła zawsze będzie
    zeznanie 4 świadków VS 2 policjantów :)
    6008

  • 9. Data: 2011-01-26 10:23:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > kilkudziesięcioma innymi pojazdami, bo gdyż iż na 90 misiom na podwójnej
    > ciągłej zachciało się jechać właśnie 45 km/h ...

    a Ty uważasz, ze Ci z prewencji to nie mają prawa Cie zatrzymać, jak im
    przed nosem będziesz takie boble robic?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-01-26 10:47:55
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jak mi się ciągły miśki z prewencji 30/40 km/h wzdłuż
    > podwójnej ciągłej, to ich po prostu na tej ciągłej
    > wyprzedzałem.

    A to jakim niby prawem???

    > Pytanie zaś pojawiło się po tym jak ostatnio "bawiłem się
    > w pociąg" z kilkudziesięcioma innymi pojazdami, bo gdyż iż
    > na 90 misiom na podwójnej ciągłej zachciało się jechać
    > właśnie 45 km/h ...

    Oczywiście to jawna złośliwość z ich strony, ale nie
    upoważnia Cię do ich wyprzedzenia :-). Jedyne co to można
    zadzwonić 997 i zameldować o utrudnianiu ruchu przez
    radiowów nr taki a taki...