  • 1. Data: 2011-01-25 22:27:22
    Temat: Czy warto kupić wtryskiwacze LPG Matrix?
    Od: "Lucjan" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Jakie wtryskiwacze polecacie do auta mojego znajomego Passat 1.8 125 KM 20V.
    Sprawdzałem na szybko w necie i wychodzi że Matrix są dobre:

    http://wtryskiwacze-matrix.czy-warto-kupic.pl/

    tylko czy starczyłyby mu Matrix HD 344 skoro nie jeździ szybko a one mają
    teoretycznie 30 KM / cyl?

  • 2. Data: 2011-01-25 22:29:28
    Temat: Re: Czy warto kupić wtryskiwacze LPG Matrix?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-25 22:27, Lucjan pisze:
    > Jakie wtryskiwacze polecacie do auta mojego znajomego Passat 1.8 125 KM 20V.
    > Sprawdzałem na szybko w necie i wychodzi że Matrix są dobre:

    Porypało cie do reszty?

  • 3. Data: 2011-01-25 22:40:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 21:27:22 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jakie wtryskiwacze polecacie do auta mojego znajomego Passat 1.8 125 KM 20V.
    > Sprawdzałem na szybko w necie i wychodzi że Matrix są dobre:

    Skończysz wreszcie z tym szczeniackim spamem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2011-01-25 23:07:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > Skończysz wreszcie z tym szczeniackim spamem?

    Już dawno pisałem że to spamer-pseudopozycjoner, ale połowa tej zacnej
    grupy żywo z nim dyskutowała to się rozbestwił. ;-)

  • 5. Data: 2011-01-25 23:43:25
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-01-25 22:27, Lucjan wrote:
> [...]
    >
    > http://wtryskiwacze-matrix.czy-warto-kupic.pl/
    >
    > tylko czy starczyłyby mu Matrix HD 344 skoro nie jeździ szybko a one mają

    miałem te wtryskiwacze - Matrix to najgorszy produkt z jakim się
    spotkałem na rynku wtryskiwacze. Nie polecam wtryskiwaczy Matrix, nie
    kupujcie tego jeśli nie chcecie mieć problemów.

    ;)

  • 6. Data: 2011-01-26 02:01:47
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > tylko czy starczyłyby mu Matrix HD 344 skoro nie jeździ szybko a one mają
    > teoretycznie 30 KM / cyl?

    Uwaga, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega, że wtryskiwacze
    Matrix są towarem zakazanym w Polsce, gdyż zawierają zintegrowany magnetyzer
    trzeciej generacji emitujący fale radiowe na częstotliwościach wymagających
    przyznanie koncesji!
    Za użycie wtryskiwacza Matrix zgodnie z nową taryfą mandatów grozi 9 punktów
    karnych i mandat 1200zł!

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    (MSPANC)

  • 7. Data: 2011-01-26 10:13:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Już dawno pisałem że to spamer-pseudopozycjoner, ale połowa tej zacnej
    > grupy żywo z nim dyskutowała to się rozbestwił. ;-)

    a tępy jak paczka gwoździ - jaka naiwna zajawka tematu zeby ktos wszedl:)
    ych

  • 8. Data: 2011-01-26 10:58:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    tak btw:
    DOMAIN NAME: czy-warto-kupic.pl
    registrant type: individual
    nameservers: dns11.linuxpl.com.
    ns11.linuxpl.com.
    created: 2010.10.23 22:59:56
    last modified: 2010.10.24 00:09:25

    no option

    REGISTRANT: data restricted

    TECHNICAL CONTACT:
    company: Michau Enterprises Limited
    http://www.AfterMarket.pl/
    street: Chytron 26, Office 21
    city: 1075 Nicosia
    location: CY
    phone: +357.22761649
    last modified: 2010.04.27

    REGISTRAR:
    Michau Enterprises Ltd.
    Chytron, 26 Street, Office 21, P.C. 1075 Nicosia, Cypr
    tel.+357.22761649
    fax:+357.22767543
    e-mail:d...@d...plkojarze ta firemke tylko nie pamietam czy z
    podpieprzania domen czy ston z sms

  • 9. Data: 2011-01-26 11:12:19
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-26 10:58, Michał Gut pisze:
    > registrant type: individual

    Jedyna przydatna informacja z tego pakietu. Tyle w temacie.
    Cała reszta to rejestrator domeny, który ma podpisaną umowę
    z NASK i operator serwera (średniej klasy).

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 10. Data: 2011-01-26 11:19:47
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-01-26 11:12, Rychu wrote:

    > Jedyna przydatna informacja z tego pakietu. Tyle w temacie.
    > Cała reszta to rejestrator domeny, który ma podpisaną umowę
    > z NASK i operator serwera (średniej klasy).

    a po co Ci więcej? wszystko jak na dłoni