  • Data: 2012-02-11 07:55:14
    Temat: Re: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: czak norris <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja tam nie wiem jak w innych markach, ale np. BMW też TYLKO na letnich
    > kupisz i możesz ewentualnie dokupić zimowe i poprosić o założenie
    > (zwykle odpłatnie)

    Wcale się nie dziwie.
    W BMW jesteś klientem tylko do momentu zakupu, później się bujaj.
    Mógłbym tu opisać cykl przygód z BMW Auto-Fus i serwisowaniem E60 lci
    (kupionego u nich zresztą), ale nadal niezdrowo podnosi mi to ciśnienie.
    Generalnie marka premium, ceny premium, ale serwis i ludzie to mentalnie
    głęboki polmozbyt, dla niepoznaki, przystrojony w garniaki.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)