eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowyRe: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin3!goblin.st
    u.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcol
    ogne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <604f0684$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2n1t2$dk5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <604f9d77$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <logqbuyhx8dn$.dlg@myjk.org>
    <604fa47b$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <uctltkly3i9c$.dlg@myjk.org>
    <kzm1av3g6g1a$.v6y4cqfu1yma$.dlg@40tude.net> <f...@m...org>
    <1sqk62vrnihz6.17p8pwjnkjjmo$.dlg@40tude.net>
    <1p1bq8r2pugbm$.dlg@myjk.org> <60537f38$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...org> <605440eb$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 20 Mar 2021 19:04:29 +0100
    Message-ID: <u...@m...org>
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 95.49.75.59
    X-Trace: 1616263467 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 526 95.49.75.59:57271
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2871
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692559
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 19 Mar 2021 07:12:58 +0100, J.F.

    > Jest to jakis ekonomiczny rachunek.

    Taki sam rachunek przerowadziłem dla EV vs ICE i dlatego jest aktualnie
    PHEV który jest tańszy niż EV, gabarytowo większy, a na prądzie większość i
    tak przejeżdżam (choć chciałbym 2x tyle zasięgu mieć niż mam i piętnowałem
    to niejednokrotnie że pakują silnik 2.4 do MOPa zamiast dołożyć baterii).

    > No wlasnie - bo "nie bolal". A o innych nie pomyslales, moze wiecej
    > jezdza, moze bardziej ich boli.

    Tych inynch jest mniejszość. I dla takich mogą być zwykłe (P)HEVy.

    > Parafrazujac Ciebie - 200 tys piechota nie chodzi, wole swojego
    > rozklekotanego smierdziela :-)

    Czyli znowu wziałeś swoją 10-letnią (czy może ma więcej?) Vectrę i
    zestawiłeś z EV za 250 tys. pomimo że można nowego EV kupić za 160-180 a
    używanego jeszcze taniej?

    > A za pare lat ... zobaczymy.
    > Moze ten wodor to rzeczywiscie slepa uliczka, a moze potanieje, lub
    > cos nowego wymysla i jeszcze bardziej potanieje.

    Żeby potaniał to musi być rozwinięta sieć i istnieć na tyle długo aby można
    było prognozować zarobki z tego tytułu.

    > Butle sa stosunkowo niedrogie, duzo takie same jak w EVB,
    > wychodzi na to, ze to ogniwo paliwowe jest drogie.
    > Jesli z platyny czy palladu - nie dziwne.

    Ale jeśli tu ma nastąpić postęp, to i nastąpi w bateriach, które sa
    bardziej uniwersalne, bo potrzeba ich w zasadzie wszędzie -- nie tylko w
    EV.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: