  • 1. Data: 2017-03-07 12:19:51
    Temat: Towarzysze, pomozecie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Rzad robi konkurs na polski samochod elektryczny
    https://www.wprost.pl/gospodarka/10045419/Ruszyl-kon
    kurs-na-polski-samochod-elektryczny-W-planach-fabryk
    a-produkujaca-100-tys-aut-rocznie.html

    To co towarzysze, pomozecie ?
    -zrob to sam - odparl narod,

    Jest okazja, czy
    -badawcze dla rzadu ? nigdy, po co potem jakies klopoty z
    prokuratorem,
    -po co startowac - przeciez juz dawno wiadomo kto ma wygrac.
    -po co - elektronika i tak bedzie chinska ...

    J.

  • 2. Data: 2017-03-07 13:04:15
    Temat: Re: Towarzysze, pomozecie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2017 12:19:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > To co towarzysze, pomozecie ?
    > -zrob to sam - odparl narod,

    Ale jak NASA robi konkurs na łazika marsjańskiego czy innego to
    pochwalisz?
    Wydaje mi się że jesteś hejterem. Elektronika chińska (a o podziale
    pracy słyszał?), granty ryzykowne (bo jak sprzeniewierzysz to pójdziesz
    siedzieć), a w ogóle to masoni rządzą i to oni zlecą samochód temu kto
    im się spodoba.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-03-07 13:49:37
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ryszard: Powiedz mi, po co jest ten miś?
    Hochwander: Właśnie po co?
    Ryszard: Otóż to, nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że
    ktoś zapyta. Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom
    całego społeczeństwa. To jest miś na skale naszych możliwości. Ty wiesz
    co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie,
    mówimy, to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo!
    I nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu
    o sześć instytucji - który sobie zgnije, do jesieni na świeżym
    powietrzu, i co się wtedy zrobi?
    Hochwander: Protokół zniszczenia.

  • 4. Data: 2017-03-07 13:59:08
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik LeonKame napisał:
    > Ryszard: Powiedz mi, po co jest ten miś?

    Czasem nie powinieneś bardziej interesować się tym co masz u siebie na miejscu?
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19985338,niemcy-
    wprowadzaja-wielkie-dotacje-dla-aut-na-prad.html

  • 5. Data: 2017-03-07 14:27:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LeonKame" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Ryszard: Otóż to, nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że
    >ktoś zapyta. Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom

    I mozesz miec racje.
    Z drugiej strony - jak widac boom na samochody elektryczne na swiecie
    jest.
    I coraz bardziej sensowne sie robia.

    Wiec moze to jest wlasciwy kierunek rozwoju i wspierania krajowych
    inwestycji.
    Tylko czy nie jest 10 lat za pozno ...

    P.S. Fabryka na Zeraniu jeszcze stoi, czy zdazyli sprzedac/zburzyc ?

    J.

  • 6. Data: 2017-03-07 14:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał

> [...]
    >Wydaje mi się że jesteś hejterem. Elektronika chińska (a o podziale
    >pracy słyszał?), granty ryzykowne (bo jak sprzeniewierzysz to

    NASA/USA ma ze 100 lat doswiadczenia w zlecaniu projektow badawczych,
    i godzeniu sie z brakiem rezultatow.
    Za to Ziobro ma kilka lat doswiadczenia w sciganiu zdefraudowanych
    pieniedzy :-)

    Ogolnie to bylbym sklonny pomysl pochwalic.
    Ale diabel tkwi w szczegolach :-)

    Byloby to ciekawe zajecie dla krajowych elektronikow ... ale moze sie
    skonczyc na zakupie gotowych systemow napedowych.

    >a w ogóle to masoni rządzą i to oni zlecą samochód temu kto
    >im się spodoba.

    A malo to bylo konkursow, gdzie zwyciezca byl ustalony z gory ?
    Tak moze nie calkiem ustalony, ale byl dogadany, a konkurs rozpisac
    trzeba bylo :-)

    A tu czytasz wyraznie - konkurs jest na karoserie.
    Potem zrobia prototypy. Kto zrobi ? Pewnie ta firma, dziecko 4
    panstwowych firm energetycznych.
    http://www.emobilitypoland.pl/emp.html

    Ale sama to chyba nic nie zrobi ... zamowi w Mielcu ?

    J.

  • 7. Data: 2017-03-07 17:35:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Mar 2017 12:19:51 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > https://www.wprost.pl/gospodarka/10045419/Ruszyl-kon
    kurs-na-polski-samochod-elektryczny-W-planach-fabryk

    Nie tylko rząd, najmłodszy polski student (9 lat) już skończył sesję
    i teraz zbiera 2mln zł na realizację swojego projektu samochodu
    elektrycznego:

    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/najmlodszy-p
    olski-student-skonczyl-sesje-ma-9-lat-i-genialny-umy
    sl,720757.html

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-03-07 17:49:22
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no teleportacja - kolejny grantobiorca...

  • 9. Data: 2017-03-07 17:51:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale w kontekście mojego pytania niżej, co to jest ten silnik Silniki PM
    BLDC?

  • 10. Data: 2017-03-07 19:31:44
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.03.2017 o 17:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > no teleportacja - kolejny grantobiorca...

    Pomysł nie jest bardziej nierealny niż polski niebieski laser.

    --
    pozdrawiam
    MD