  • 21. Data: 2017-03-08 08:08:28
    Temat: Re: Towarzysze, pomozecie
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:bgt6zilh8xrl.3fek24v04erz$....@4...n
    et...

    Dnia Tue, 7 Mar 2017 12:19:51 +0100, J.F. napisał(a):

    >Ale jak NASA robi konkurs na łazika marsjańskiego czy innego to
    >pochwalisz?
    >Wydaje mi się że jesteś hejterem. Elektronika chińska (a o podziale
    >pracy słyszał?), granty ryzykowne (bo jak sprzeniewierzysz to pójdziesz
    >siedzieć), a w ogóle to masoni rządzą i to oni zlecą samochód temu kto
    >im się spodoba.

    etam jotef to tylko stary, zasuszony, wyliniały, znudzony troll

    Co to aut elektrycznych to wiadomo kto wygra - najpierw niemcy a z latami
    chińczycy przejmą większość rynku światowego, tylko to już nie będą takie
    auta elektryczne jak dziś

  • 22. Data: 2017-03-08 08:18:44
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 07.03.2017 o 20:11, sundayman pisze:
    > No i to tyle w temacie. Rząd nie potrafi pracować prostej ustawy
    > dotyczącej wycinania drzew (znaczy potrafi - tylko dla określonych osób
    > korzystnie...), nie może opanować sraczki ustawodawczej i wprowadzania
    > setek i tysięcy kretyńskich przepisów, nie potrafi zapewnić
    > przedsiębiorcom JEDNEGO KURWA ROKU bez zmiany przepisów, działających
    > czasem wstecz, a chce promować przemysł kosmiczny i inne tego typu
    > wynalazki ?
    >
    > Wybacz stary, ale to jest śmieszne. To taki żenujący śmiech, ze
    > świadomości, ze inni się też mogą z nas tylko śmiać.

    Wyobrażasz sobie fachowca, który by chciał się w rządzie zatrudnić i
    mieć za kolegów takich debili? Ze wstydu by się spalił. Dlatego takie
    miernoty tam sa.

  • 23. Data: 2017-03-08 08:24:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Wyobrażasz sobie fachowca, który by chciał się w rządzie zatrudnić i
    > mieć za kolegów takich debili? Ze wstydu by się spalił. Dlatego takie
    > miernoty tam sa

    Qrwy wino i co ino w zasadzie tylko to ich interesuje propublico bono to
    slowo im obce

  • 24. Data: 2017-03-08 08:26:15
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ja tam stawiam na toyote i naped wodorowy albo ogniwa paliwowe wodorowe
    to jest przyszlosc.

  • 25. Data: 2017-03-08 09:00:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "LeonKame" napisał w wiadomości grup

    >Ja tam stawiam na toyote i naped wodorowy albo ogniwa paliwowe wodorowe to
    >jest przyszlosc.

    raczej przeszłość

  • 26. Data: 2017-03-21 19:11:36
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    sundayman wrote:

    > Aha, i jeszcze :
    >
    > W tym przepięknym kraju, w roku 2017 nie jest znana technologia
    > budowania asfaltowych powierzchni w mieście tak, aby po KAŻDEJ KURWA
    > zimie, nie było lejów i wyrw.
    >
    > Spośród moich samochodów, tylko jeden - NAVARA na kołach terenowych -
    > nadaje się do przejechania po ulicach KURWA MILIONOWEGO MIASTA.
    >
    > A rząd debili planuje elektryczne samochody. Może lepiej latające ?? Nie
    > trzeba będzie tych jebanych dróg naprawiać ?
    >
    > No sorry , ale naprawdę w tym domu wariatów nie da się już na spokojnie
    > komentować...
    Ne ma co się denerwować, tu zawsze tak było.

    jp