  • 1. Data: 2017-03-04 22:50:33
    Temat: sprężarka
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    natchniony ideałami wyznawców wolności europejskiej,
    zakupiłem sprężarkę walizkową...

    no i mam pytanie:

    czy to normalne, że to jest kompletne gówno?

    czy istnieją jakieś wersje, które kompletnym gównem nie są?

  • 2. Data: 2017-03-04 23:30:00
    Temat: Re: sprężarka
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    Na Żaboklickiej jest skup złomu, a na skupie są lodówki.

  • 3. Data: 2017-03-04 23:41:56
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-03-04 o 23:30, V.L.Pinkley pisze:
    > Na Żaboklickiej jest skup złomu, a na skupie są lodówki..

    pewnie znajdzie się i butla np. z gaśnicy ;)
    tylko wydajność tego ... no ale zależy do czego potrzebne

  • 4. Data: 2017-03-04 23:55:11
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no tak panowie już na grant zasłużyli, może Ktoś jeszcze coś dopowie?

  • 5. Data: 2017-03-05 00:19:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pierdol ze takie gowno. Glosna jest zajebiscie i do tego ciezka. Z ze chujowo
    pompuje. Jakies wady musi miec.

  • 6. Data: 2017-03-05 14:43:38
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no tak, w końcu w europie, sprężarka nie służy do pompowania powietrza...

    a do czego? może do generowania wniosków końcowych...

  • 7. Data: 2017-03-05 16:56:05
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:o9h4mb$ulq$2@node1.news.atman.pl...
    > no tak, w końcu w europie, sprężarka nie służy do pompowania powietrza...
    >
    > a do czego? może do generowania wniosków końcowych...

    https://www.youtube.com/watch?v=yQh8vL2IIGs
    :P

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 8. Data: 2017-03-05 19:48:19
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    weź opowiedz co on robi bo mój komputer nie wyrabia przy tej kompresji...

  • 9. Data: 2017-03-05 21:53:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Waldek <m...@n...dam> wrote:

    > pewnie znajdzie się i butla np. z gaśnicy ;)
    > tylko wydajność tego ... no ale zależy do czego potrzebne

    Do przedmuchiwania jak znalazł, a i malować małym pistoletem się da...

    --
    http://www.chmurka.net/