eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTopic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
    s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <km441c$mem$1@news.icpnet.pl> <km4br9$a4u$1@node2.news.atman.pl>
    <518641c2$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <km5pnq$s0d$1@news.vectranet.pl>
    <51867f99$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <km60n8$qk$2@mx1.internetia.pl> <km6dh5$7an$1@node2.news.atman.pl>
    <km6el7$db1$1@mx1.internetia.pl> <km6fti$9k5$1@node2.news.atman.pl>
    <km6gmb$jkf$2@mx1.internetia.pl> <km6gfa$b6c$2@node1.news.atman.pl>
    <km6h51$ldf$1@mx1.internetia.pl> <km6gnl$b6c$4@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <5187489b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uoth4sqq38p3$.dlg@myjk.org>
    <5...@p...pl.invalid>
    <km7omh$htp$1@node1.news.atman.pl>
    <51876d83$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <1pzf38ng809rc$.dlg@myjk.org>
    <51878bc5$0$1225$65785112@news.neostrada.pl> <yg4e90ns3bk5$.dlg@myjk.org>
    <51879b83$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Date: Mon, 6 May 2013 14:12:16 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Lines: 44
    Message-ID: <51879e0b$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.13.105.153
    X-Trace: 1367842316 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1224 83.13.105.153:63145
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490936
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:51879b83$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dnia 2013-05-06 13:12, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >>> ale nawet pomijając ten szczegół to pamiętaj, że parownik to tylko
    >>> >mały fragment układu klimatyzacji - sprężarka, przewody ciśnieniowe,
    >>> >kapilara, skraplacz - nie da się tego wszystkiego ogrzać, zresztą nie
    >>> >ma po co:).
    >> No właśnie. Nie ma po co, zatem po co o tym wspominasz?
    >
    > Bo po co osuszać bardzo suche powietrze?
    >>
    >>> >Całkowita zgoda (sam mam włączoną klimę cały rok), ale jeszcze raz -
    >>> >sprężarka i parownik nie suszą wtedy - robi to podgrzane powietrze.
    >> Podgrzane powietrze to podgrzane i tylko podgrzane -- nadal jest wilgotne
    >> tak samo jak zimne. Później dodatkowo ciepłe powietrze może być osuszone
    >
    > Gdybym był złośliwy to bym Cię do szkoły odesłał, tak to tylko poproszę o
    > doczytaniu co to jest wilgotność względna :)
    >
    >> przez parownik (kosztem utraty części ciepła). Zawsze przy tym procesie
    >> jednak działa kompresor i powietrze jest przepuszczane przez parownik
    >> (zresztą zawsze jest przepuszczane przez parownik tylko ten nie zawsze
    >> "chłodzi").
    >>
    >> Że powietrze nie leci zimne to tylko dlatego, że powietrze w zimie jest
    >> suche, a ponadto na parownik trafia bardzo gorące powietrze z
    >> nagrzewnicy.
    >
    > Gdybym się lepiej znał, albo miał czas na research to bym może głośniej
    > zaprotestował, a tak to tylko poproszę o schemat tak niedorzecznie
    > zbudowanego układu klimatyzacji, bo mi się wydaje, że jest albo odwrotnie,
    > albo są to oddzielne układy (ze schłodzonym powietrzem miesza > się ciepłe
    > z zewnątrz lub z nagrzewnicy), bo najpierw grzanie, a potem chłodzenie
    > jest zupełnie porąbanym pomysłem od strony energetycznej moim zdaniem.

    Właśnie tak jest w mazdach, ze względów oszczędnościowych (oszczędzają na
    zatrudnianiu lepszych projektantów i na materiałach używanych do budowy
    dodatkowego lub rozdzielenia pierwszego układu). Właśnie dlatego muszą
    stosować welurowe dywaniki.

    --
    Miranda

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: