  • 1. Data: 2013-05-05 01:01:45
    Temat: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    Bo mi się zachciało posprzątać, nie czekając na kolejkę w mojej
    "ulubionej" myjni:

    http://scob.pl/e-ni/wp-content/uploads/2013/05/2013-
    04-28-18.17.17.jpg

    Ktoś się jeszcze pochwali (nie)porządkiem?

    --
    Scobowski

  • 2. Data: 2013-05-05 02:42:42
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-05 01:01, scobowski pisze:
    > Bo mi się zachciało posprzątać, nie czekając na kolejkę w mojej
    > "ulubionej" myjni:
    >
    > http://scob.pl/e-ni/wp-content/uploads/2013/05/2013-
    04-28-18.17.17.jpg

    Wzruszyła mnie twoja historia...

  • 3. Data: 2013-05-05 03:13:32
    Od: Jasio <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://scob.pl/e-ni/wp-content/uploads/2013/05/2013-
    04-28-18.17.17.jpg

    > Ktoś się jeszcze pochwali (nie)porządkiem?

    kolor siedzeń wybierała żona, czy jesteś homo?

  • 4. Data: 2013-05-05 09:30:24
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/05/2013 01:01 AM, scobowski wrote:
> [...]
    >
    > http://scob.pl/e-ni/wp-content/uploads/2013/05/2013-
    04-28-18.17.17.jpg

    > Ktoś się jeszcze pochwali (nie)porządkiem?

    Tak może być?
    http://imageshack.us/a/img855/6554/img4419aw.jpg

  • 5. Data: 2013-05-05 11:25:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 05 May 2013 03:13:32 +0200, Jasio <n...@o...pl> wrote:

    >kolor siedzeń wybierała żona, czy jesteś homo?

    Rozumiem że dla Ciebie jedyny, akceptowalny kolor to czarny?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2013-05-05 12:23:25
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 09:30, m...@i...pl pisze:
    04-28-18.17.17.jpg
    > Tak może być?
    > http://imageshack.us/a/img855/6554/img4419aw.jpg

    Nie pokazałeś dywaników, a tam pewnie słoma i chlew!!

    Pozdr.

  • 7. Data: 2013-05-05 12:24:48
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    04-28-18.17.17.jpg

    > Tak może być?
    > http://imageshack.us/a/img855/6554/img4419aw.jpg

    o! też jesteś homo? ;)

  • 8. Data: 2013-05-05 12:25:43
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-05 03:13, Jasio pisze:

    04-28-18.17.17.jpg

    > kolor siedzeń wybierała żona, czy jesteś homo?

    "Z katalogu" pewnie bym wybrał inne - ale na rynku wtórnym samochód
    kupuje się wg. stanu technicznego, a nie wyglądu.

    Ale i tak zawiścisz? ;)

  • 9. Data: 2013-05-05 13:08:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-05 12:25, scobowski pisze:

    > "Z katalogu" pewnie bym wybrał inne - ale na rynku wtórnym samochód
    > kupuje się wg. stanu technicznego, a nie wyglądu.
    >
    > Ale i tak zawiścisz? ;)

    Nie stać go na jasną tapicerkę i dorabia ideologię. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2013-05-05 13:25:54
    Od: tá´Ź

    Jasio wrote:

    > kolor siedzeń wybierała żona, czy jesteś homo?

    Tapicerka jest fajna, ale co tam robią te obleśne, czarne, gumowe
    "dywaniki"? Dlaczego ludzie szpecą sobie auta takim gównem? I do czego to
    właściwie służy? Nie potrafię sobie wyobrazić żadnego racjonalnego
    zastosowania tak obleśnych "dywaników" dla osoby, która nie ma problemów
    z trzymaniem moczu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??