  • Data: 2013-05-06 14:19:35
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-06 14:03, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-05-06 14:01, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Układ działa -

    No i o tym napisałem na początku.

    > nie działa sprężarka (a przez to i parownik oczywiście).

    Napisałem wcześniej - "również dzięki sprężarce i parownikowi".
    W warunkach miejskich (zimą) nie widzę przeszkód do załączenia
    sprężarki i jest to spore udogodnienie (przyczyny są chyba
    oczywiste) - w sytuacji normalnej jazdy nie widzę specjalnego
    sensu, ponieważ zimne powietrze jest "suche", ogrzewanie je
    podgrzeje, pochłonie ono zdecydowanie więcej wilgoci i ucieknie
    dziurami ;)