  • Data: 2013-05-06 14:49:17
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-06 14:39, Mirek Ptak pisze:
    > Nie wiem, ale to by oznaczało, że zamiast kapilary jest jakiś zawór
    > rozprężający, który może się otworzyć - problem znika.

    Naturalnie, większość układów ma zawory rozprężne zamiast dysz
    dławiących. Natomiast najnowsze (choć nie tylko) układy AC mają
    sprężarki o zmiennym wydatku. Są takie sterowane sprzęgłem
    elektromagnetycznym w kole pasowym i takie które pracują cały czas,
    których wydatkiem steruje pośrednio elektromagnes zamontowany w
    sprężarce (najnowsze). W ostatnim przypadku, jeśli dojdzie do zatarcia
    sprężarki zerwana zostanie "blokada" na kole pasowym. Po to żebyś nie
    rozkraczył się na drodze.

    Pozdr.