    From: "Qtec" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Date: Tue, 12 Jan 2010 14:11:44 +0100
    <hi1ks3$bak$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hi1v7h$ccb$1@mx1.internetia.pl>
    <hi20oe$931$1@inews.gazeta.pl> <hia2o9$3f3$3@inews.gazeta.pl>
    <hiapou$spr$1@inews.gazeta.pl> <hibeht$6ab$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <7...@4...com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <u...@4...com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhkn06d.tpr.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Przez brak dialogu, rozumiem że iPhone pozamiatał całą 16-bitową
    > konkurencję :D
    >
    > Ktoś tu chciał rozmawiać o FAKTACH? ;)

    Oto fakty:

    - bezuzyteczny bluetooth (tylko dla audio)
    - brak adobe flash
    - brak mozliwosci wymiany baterii we wlasnym zakresie
    - niewydajna bateria wbudowana ( mi starczala na 1 dzien)
    - czeste zawieszenia sie telefonu
    - gubienie zasiegu
    - brak raportow SMS
    - brak zapisu kontaktow na karcie
    - slaby jakosciowo i przerywany glos w sluchawce podczas rozmowy
    - brak funkcji ctrlC - ctrlV
    - slabe mozliwosci i rozdzielczosc wbudowanego aparatu fotograficznego.
    - brak MMS
    - brak wybierania glosowego
    - brak lacza do zewnetrznych kart pamieci
    - pelna uzytkowalnosc dopiero po shackowaniu telefonu.

    Co do zalet: faktycznie bardzo czuly i kontrastowy ekran dotykowy, ladny
    design, oraz nowoczesny interfejs graficzny, na ktorym obecnie wzoruja sie
    inni producenci. Ale ja mam wrazenie, ze to wlasnie najwazniejsze elementy
    marketingu tego produktu, bowiem jak wiadomo, ludzie kupuja oczami. I Jobbs
    sprytnie to wykorzystuje.

    Od razu zaznaczam, Nie mam iPhona. Bawilem sie pozyczonym od brata przez
    kilka weekendow. Obsluga go daje rzeczywiscie sporo satysfakcji, bo jest
    dosc intuicyjna i wali po oczach grafika. Ot, fajne, przyciagajace oko
    wodotryski.
    Co do funkcjonalnosci, uwazam sie za swiadomego uzytkownika i chyba by mi
    bylo szkoda pieniedzy na ten telefon. Wole juz swojego sprawdzonego HTC
    Touch Cruise. Znacznie tanszy, mniejszy, lzejszy i mozna w nim grzebac do
    woli , nie zawiesi sie. A gdy go kupowalem, dostalem nawigacje TomToma za
    darmo :)

    pozdr
    Qtec