  • Data: 2014-06-23 23:31:15
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 53a08f97$0$2140$6...@n...neostrada.pl

    > Używam, i używałem już do nawigowania sporo map. Jednak jak na razie moje
    zapotrzebowanie na nawigację sprowadza się głównie do
    > dróg drugo, trzecio, a nawet czwartorzędnych. I muszę powiedzieć że z tym jest
    bardzo nieciekawie, sporo przejezdnych dróg nie ma
    > nawet w tzw. mapach komercyjnych. Natomiast nie ma żadnych problemów z dokładnością
    map, jeżeli chodzi o o główne drogi czy
    > nawigowanie w mieście.

    Pod warunkiem, że miasto nie przebudowuje się stale?...

    > Wyeliminują kilka błędów i PF będzie bezdyskusyjnym numerouno darmowych nawigacji.

    Jak pisałem -- mam masę nawigacji i w Monsterze, i w Overmaxie.
    (więc jedna w tę lub we w tę nie robi różnicy)
    Niestety w Overmaxie brakuje już ,,pamięci wewnętrznej''.
    Dziwny podział 16 GB -- 1+14. :)

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=108

    Nowy słownik ortograficzny PWN podaje pisownię w tę i we w tę, a Inny
    słownik języka polskiego - wte i wewte. W tekstach spotykamy obydwa
    zapisy. Samo wyrażenie jest oczywiście potoczne i, jak widać, bywa
    zapisywane dwojako: pedantycznie albo z uproszczeniami
    charakterystycznymi dla mowy potocznej.

    - Mirosław Bańko

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'