  • Data: 2014-06-23 23:43:06
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 53a43ab2$0$2157$6...@n...neostrada.pl

    > Przecież mówimy o Androidzie, chyba? Tak to już jest w tym systemie - na jednym
    telefonie aplikacja hula aż miło a na drugim nawet
    > nie chce się zainstalować. Takie małe spostrzeżenie związane z opiniami
    użytkowników na Google Play - wydaje sie że najwięcej
    > problemów z kompatybilnością programów mają właściciele sprzętu marki HTC.

    U mnie zazwyczaj Osmand ma problemy różne i trudno mi o jakieś wnioski.
    Na dodatek zgłasza ;) problemy z brakiem głosów wewnętrznych. ;)

    Gdybu nie zdecydowane poparcie Grupowiczów -- nie zaprzątałbym
    głowy tą nawigacją.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'