  • Data: 2014-06-25 16:20:26
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 53a08f97$0$2140$6...@n...neostrada.pl

    > Pod warunkiem, że miasto nie przebudowuje się stale?...

    Akurat nie oczekuję manny z nieba, tj. nie oczekuje po nawigacji GPS że
    będzie jakimś wyjątkiem, czyli ideałem w naszym niedoskonałym świecie.
    Wystarczy mi jak pomoże z grubsza dojechać pod podany adres. :-)

    > Jak pisałem -- mam masę nawigacji i w Monsterze, i w Overmaxie.
    > (więc jedna w tę lub we w tę nie robi różnicy)
    > Niestety w Overmaxie brakuje już ,,pamięci wewnętrznej''.
    > Dziwny podział 16 GB -- 1+14. :)
    >

    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=108
    >
    > Nowy słownik ortograficzny PWN podaje pisownię w tę i we w tę, a Inny
    > słownik języka polskiego - wte i wewte. W tekstach spotykamy obydwa
    > zapisy. Samo wyrażenie jest oczywiście potoczne i, jak widać, bywa
    > zapisywane dwojako: pedantycznie albo z uproszczeniami
    > charakterystycznymi dla mowy potocznej.
    >
    > - Mirosław Bańko

    A którą z tych nawigacji stawiasz najwyżej? Jak dla mnie z tych
    darmowych to OsmAnd, a z płatnych CoPilot.

    Jak dla mnie to ani to ani to - powinno być nie w "tę", a w _tą_..:-)