  • Data: 2014-06-28 13:19:42
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-27 17:47, J.F. pisze:

    > No wlasnie - jak pamietam to zawsze Osmand wymagal TTS, a teraz mozna
    > wybrac glosy bez TTS.

    Nie wiem dokładnie, ale wydaje mi się że bez zewnętrznego programu i
    teraz nie będzie głosów w OsmAndzie..

    > Klopotliwe ? Nie wiem o czym piszesz ... odnawia mi automatycznie ?

    Jakiś rok temu ostatnio używałem Ivony. i wtedy trzeba było tą wersje
    trial, dostępną na Androida co jakiś czas odnawiać. Odbywało sie to pod
    pozorem aktualizacji, z tą różnicą od normalnych aktualizacji innych
    programów że gdy użytkownik nie zaktualizował, Ivony - nie,
    "niezaktualizowanie" sprawiało że program przestawał działać. Teraz może
    już jest inaczej, jednak SynTalk jest na tyle dobry dla mnie że nawet
    nie będę instalował tego "Ivony" żeby sprawdzić.

    > A faktycznie, mozna pobrac. Dzieki za podpowiedz, dobrze dziala.
    > Ale ... Ivona Maja 57MB, Google 26MB - tez nie jest lekko :-)
    >
    > J.

    Oj, jesteś pewny? Jak pamiętam - sam słownik PL do Ivony pobierał się
    koszmarnie długo, a więc musiał swoje "ważyć".