  • Data: 2009-07-16 19:29:55
    Temat: Re: Tokina 11-16 2.8 i wątpliwości
    Od: Olek <o...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:

    > na pierwszym zdjeciu nie wiem czy max ostrosci nie wypadlo np przed ta
    > zakretka.

    ostrość w środkowym polu ustawiona na napis HORTEX . Z korektą +10mm
    widać więcej szczegółów nawet na samym napisie. Cholernie mnie wkurza
    tylko , że ten obiektyw niestety ma BF na 16mm - tak się raczej nie
    powinien rozjeżdżać w tak wąskim zakresie. To chyba jakaś paranoja :)

    Zrobiłem jeszcze kilka fot (bez korekty w body):

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6609.jpg - ostrość ustawiona na
    załzawione oko :) f5.6

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6611.jpg - ostrość ustawiona na łeb f5.6

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6617.jpg - ostrość ustawiona na tego
    lampiona co tam wbity w zieme stoi - wszędobylskie mydło czy mi się
    zdaje? f5.6

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6621.jpg - ostrość ustawiona na
    reklamę GETIN drugą od prawej i na tenże napis f2.8

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6622.jpg - j.w. z przesłoną f4

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6623.jpg - j.w. f5.6

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6624.jpg - j.w. f8

    http://www.ajastrzab.com/foty2/IMG_6625.jpg - j.w. f10

    jak widać przesłona niewiele tu pomaga / nic nie daje. Bardzo prosze
    kogoś kto ma taki obiektyw o jakieś zdanie czy tak ma być czy nie.

    Pozdrawiam
    Olek