  • Data: 2009-07-16 23:53:35
    Temat: Re: Tokina 11-16 2.8 i wątpliwości
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości
    news:h3oclh$592$1@news.wp.pl...

    > no właśnie nie są, oglądał to kolega który ma taką Tokinę i mówił, że coś
    > jest nie tak, powinna ostrzyć jak żyleta... :)

    Ja obstawiam, że to z Twoim kolegą jest coś nie tak ; )

    To zdjęcie:
    http://www.ajastrzab.com/korekta%20focus%20plus%2010
    mm%202.8.JPG ewidentnie
    pokazuje, że to jest bardzo dobre szkło. Na pełnej dziurze, na szerokim
    końcu, jak dla mnie znakomicie.
    Reszta testowych - powiem tak, przy tym świetle nie ma szans aby takiego
    typu szkło dało dobre efekty.

    adam