  • Data: 2012-01-13 07:59:59
    Temat: Re: To prawda?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-12 18:08, M.M. pisze:
    > Cytat z perełek oprogramowania, bez mojego komentarza:
    >
    > Większość ludzi sądzi, że mając w ręku przedstawiony opis, można napisać kod
    > bez trudu. Mylą się jednak. Jedynym sposobem, byś się o tym Szanowny
    > Czytelniku przekonał, jest odłożenie książki na bok i samodzielene napisanie
    > programu. Spróbuj.
    [...]

    Czy prawda? Weź kartkę i spróbuj napisać wyszukiwanie binarne. Sprawdź
    poprawność.

    Serio - zdarzało mi się dawać tego typu zadania kandydatom. Dla mnie
    celem nie było zobaczenie poprawnego rozwiązania, ale sposobu pisania
    i tego, czy kandydat ma świadomość, że w 15 minut będzie prawie
    niemożliwe jest rozwiązanie bez błędów, uwzględniające wszystkie
    szczególne przypadki.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net