  • 1. Data: 2011-04-13 10:35:11
    Temat: To moze zamiast...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pewien grupowy troll w jednym ma rację - dużo o nim i przez niego, a
    poza tym nudnawo. To może jakieś zdjęcia? Wątkotwórcy ''zdjęć tygodnia''
    coś zawaleni robotą, więc ośmielam się coś tam wystawić zapraszając do
    tego samego, właściwie to zapraszam na kilka ostatnich miesięcy:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/0.htm

    Jako ciekawostkę napiszę, że zdjęcia z 10 kwietnia pochodzą z
    przeciętnej komórki (nokia 5530), a wyglądają jak wyglądają
    ''zasymulowaniem'' rawa (minimalny kontrast, ostrość, maksymalna jakość,
    stały wb) i takiej też obróbki (jpg otwierany ACRem). Polecam taką
    zabawę, zawsze można poratować materiał z komórki, którą ma się zawsze
    przy sobie.

    A, gdyby ów się odezwał, po prostu go olejmy. Raz, będzie przyjemniej,
    dwa - będzie miał karę :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdybym miał najdroższy aparat to bym był najlepszym fotografem, a tak

  • 2. Data: 2011-04-13 14:52:38
    Temat: Re: To moze zamiast...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 3. Data: 2011-04-13 15:01:12
    Temat: Re: To moze zamiast... (troll)
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

> [...]
    > różne takie tam:www.smialek.prv.plwww.facebook.com/smialekadam
    > /gdybym miał najdroższy aparat to bym był najlepszym fotografem, a tak

    ...a tak to jestes zwyklym zakompleksionym trollem, na dodatek masz
    jakas fobie w stosunku do tego, o ktorym piszesz.
    Rozpoczynasz nowy watek, zeby unikac trolla
    > Pewien grupowy troll w jednym ma rację - dużo o nim i przez niego, a
    > poza tym nudnawo.
    a sam trolujesz na jego temat, zeby tylko owy troll nadal mial racje,
    ze duzo o nim.
    Zapewniam cie, ze nie takie fobie daja sie leczyc.

  • 4. Data: 2011-04-13 15:09:41
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zapewniam cie, ze nie takie fobie daja sie leczyc.

    W Twoim przypadku już raczej za późno ;-)). Ale amerykańscy
    lekarze może jednak coś wymyślą...

  • 5. Data: 2011-04-13 15:19:49
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 11:09 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > W Twoim przypadku ju raczej za p no ;-)). Ale ameryka scy
    > lekarze mo e jednak co wymy l ...

    Hehehe, podoba mi sie ten watek o nie dokarmianiu trola.
    W twoim przypadku nie zadzialaly zadne lekarstwa na niedokarmianie.
    Moze zacznij jak Janko, sikac pod wiatr.

  • 6. Data: 2011-04-13 15:32:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 13 Apr 2011 12:35:11 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    Janko do k..y n...y, RSSa! Bo nie będę cię czytał!
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 7. Data: 2011-04-13 15:38:01
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-04-13 12:35, Janko Muzykant pisze:

    > Jako ciekawostkę napiszę, że zdjęcia z 10 kwietnia pochodzą z...

    jejka, już mnie zmrozilo, ale odwazylem sie otworzyc ... i zdziwienie
    .... normalne zdjecia z normalnego zycia.

  • 8. Data: 2011-04-13 15:42:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 11:38 am, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > jejka, już mnie zmrozilo, ale odwazylem sie otworzyc ... i zdziwienie
    > .... normalne zdjecia z normalnego zycia.

    Przecietne gnioty.

  • 9. Data: 2011-04-13 16:14:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Przecietne gnioty.

    Pokaż swoje, ocenimy. A raczej inni ocenią, bo ja to się nie
    znam. Ale naprawdę chciałbym zobaczyć te genialne fotki, za
    które kupiłeś dom na Florydzie i pracuje dla Ciebie kilka
    osób w komfortowych warunkach. A Ty nie musisz i masz czas
    bez przerwy siedzieć na grupie, na dodatek z samymi
    kiepskimi amatorami ;-)))

  • 10. Data: 2011-04-13 16:30:39
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-04-13 17:42, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Przecietne gnioty.

    Ale z normalnego zycia, a nie z 10 kwietnia ;)