  • 11. Data: 2011-04-13 16:48:48
    Temat: Re: To moze zamiast...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 12:14 pm, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Pokaż swoje, ocenimy. A raczej inni ocenią, bo ja to się nie
    > znam.

    Nigdy do tej pory, nie chwalilem sie na tej grupie swoimi zdjeciami i
    nie mam ani nie czuje takiej potrzeby.
    Za to tutejsi tropiciele, juz wielokrotnie podawali adres do moich
    zdjec, wiec jak sam nie znajdziesz, to ich podpytaj.

    > Ale naprawdę chciałbym zobaczyć te genialne fotki, za
    > które kupiłeś dom na Florydzie i pracuje dla Ciebie kilka
    > osób w komfortowych warunkach.

    Kto cie oszukal, ze ja ten dom, kupilem za genialne zdjecia?
    Genialnosc polega na tym, ze potrafie dobrze zarabiac na kotletowych
    gniotach i na dodatek klienci sa nimi zachwyceni.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Jakbys czytal uwaznie, to wiedzialbys, ze w USA mam kupione 2 domy -
    jeden na florydzie a drugi w NJ.
    Trzeci dom kupilem rok temu w kanadzie, ale ten jest kuiony na spolke.
    Czwarty dom w polsce, zostal przekazany bylej zonie, zeby go
    zabezpieczyc przed polskim nienazartym fiskusem.
    No i jeden apartment w NJ wynajmuje na studio fotograficzne.

    > A Ty nie musisz i masz czas
    > bez przerwy siedzieć na grupie,

    Zgadza sie, ale zeby do tego dojsc, musialem zmienic mentalnosc w
    podejsciu do pracy i nie mialbym szans na to z podobnym do waszych
    umyslem.
    Zeby dobrze zarabiac na fotografii, to trzeba to potraktowac
    "przemyslowo".
    To juz nie te czasy, gdy moglo sie spokojnie zarobic na zycie,
    fotografowaniem na 2 slubach w miesiacu.

    > na dodatek z samymi kiepskimi amatorami ;-)))

    Sami kiepscy, to sie dowartosciowuja usilujac mi dokuczyc.
    Bylo tu jednak paru rozsadnych facetow i wiem, ze zrezygnowali z
    pisania na tej grupie, bo mieli dosc takich palantow, ktorych ja
    niestrudzenie uswiadamiam w poczuciu powolania.
    Jestem tez pewien, ze znajda sie tacy, ktorzy z tego skorzystaja.
    Zapewniam, ze z kilkoma osobami z tej grupy utrzymuje prywatne, mile
    kontakty.

  • 12. Data: 2011-04-13 16:59:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 12:30 pm, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Ale z normalnego zycia, a nie z 10 kwietnia ;)

    Cytuje autora:
    "Jako ciekawostkę napiszę, że zdjęcia z 10 kwietnia pochodzą z
    przeciętnej komórki (nokia 5530)"

    Uwazasz, ze 10 kwietnia nie ma normalnego zycia?

  • 13. Data: 2011-04-13 17:49:58
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-04-13 18:59, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Uwazasz, ze 10 kwietnia nie ma normalnego zycia?

    Ciesze sie, ze jest ;)

  • 14. Data: 2011-04-13 18:29:01
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 1:49 pm, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Ciesze sie, ze jest ;)

    Podzielam radosc i zycze tego wszystkim.

  • 15. Data: 2011-04-13 19:11:24
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Kto cie oszukal, ze ja ten dom, kupilem za genialne zdjecia?
    > Genialnosc polega na tym, ze potrafie dobrze zarabiac na kotletowych
    > gniotach i na dodatek klienci sa nimi zachwyceni.

    Proszę Cię. To nie jest Twoja genialność tylko normalny rynek. Każdy kto ma łeb
    na karku dobrze wie o czym mówisz. Szpanujesz wiedzą powszechną. Chcesz
    nawrócić tych kilku dla których i tak jest za późno?

> [...]
    > "przemyslowo".
    > To juz nie te czasy, gdy moglo sie spokojnie zarobic na zycie,
    > fotografowaniem na 2 slubach w miesiacu.

    Znowu szpanujesz i sam ten fakt potwierdza, że tym razem naciągasz historię.
    Zmieniłeś mentalność ale umysł masz dokładnie taki sam jak ci z którymi gadasz.

> [...]
    > pisania na tej grupie, bo mieli dosc takich palantow, ktorych ja
    > niestrudzenie uswiadamiam w poczuciu powolania.

    Rozsądni faceci nie uświadamiają palantów nie biorąc nic w zamian.

    marek

  • 16. Data: 2011-04-13 19:26:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 3:11 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Prosz Ci . To nie jest Twoja genialno tylko normalny rynek.

    Ja to wiem, ale czemu mialbym sobie odmawiac porobienia jaj z tak
    zwanych "ludzi z dobrym gustem", skoro tak lubie?

    > Ka dy kto ma eb
    > na karku dobrze wie o czym m wisz.

    Okazuje sie, ze jednak niektorzy maja leb na karku, tylko po to, "zeby
    im na szyje nie padalo".

    > Szpanujesz wiedz powszechn . Chcesz
    > nawr ci tych kilku dla kt rych i tak jest za p no?

    Szpanowac wiedza powszechna, mozna tylko takim, ktorym ta wiedza nie
    jest dana.
    Jestem jednak przekonany, ze niektorym sie przyda otwierac oczy na ta
    powszechna wiedze i jestem optymista, ze na nic nie jest za pozno.

    > Znowu szpanujesz i sam ten fakt potwierdza, e tym razem naci gasz histori .
    > Zmieni e mentalno ale umys masz dok adnie taki sam jak ci z kt rymi gadasz.

    Nie gardze niczyim umyslem, tylko wlasnie mentalnoscia, o ktorej
    nieraz pisalem jako "mendalnosc".

    > Rozs dni faceci nie u wiadamiaj palant w nie bior c nic w zamian.

    Masz w zupelnosci racje, ale czy to cos zlego byc alrtuista?
    Nie sadze, zeby w polsce, altruizm byl uznany za cos niewlasciwego -
    ale nie przecze, ze w tym wypadku moge sie mylic.
    Poza tym, mam dochod z fotografowania a nie z uswiadamiania i
    nauczania.

  • 17. Data: 2011-04-13 19:34:01
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale nie przecze, ze w tym wypadku moge sie mylic.
    > Poza tym, mam dochod z fotografowania a nie z uswiadamiania i

    Nie mialem na mysli pieniedzy.

    marek

  • 18. Data: 2011-04-13 20:27:09
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 18:30:39 +0200, Jacek Czerwinski napisał(a):

    > Ale z normalnego zycia, a nie z 10 kwietnia ;)

    odczep się od 10 kwietnia.. :-) to dla mnie bardzo ważna data :-) Kilka
    metrów przede mną stoi śliczne krewetkarium do którego zakupiłem krewetki
    10 kwietnia 2010 roku ok godziny 11 :-)

    --
    pzdr
    meping

  • 19. Data: 2011-04-13 22:45:24
    Od: JD <j...@g...com>

> [...]
    > tego samego, właściwie to zapraszam na kilka ostatnich miesięcy:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/0.htm
    >
    > Jako ciekawostkę napiszę, że zdjęcia z 10 kwietnia pochodzą z
    > przeciętnej komórki (nokia 5530), a wyglądają jak wyglądają
    > ''zasymulowaniem'' rawa (minimalny kontrast, ostrość, maksymalna jakość,
    > stały wb) i takiej też obróbki (jpg otwierany ACRem). Polecam taką
    > zabawę, zawsze można poratować materiał z komórki, którą ma się zawsze
    > przy sobie.
    >
    > A, gdyby ów się odezwał, po prostu go olejmy. Raz, będzie przyjemniej,

    Ja się wstawię w ten wątek , ale jutro,
    bo dzisiaj styrany już jestem.

    JD

  • 20. Data: 2011-04-14 07:31:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-13 17:32, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Janko do k..y n...y, RSSa! Bo nie będę cię czytał!

    No zrobię, zrobię kiedyś... :)
    Znowu widmo przeróbki strony krąży nade mną...

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/