  • 1. Data: 2011-04-12 20:08:25
    Temat: Moze ktos zna fotografa Tomasza P.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Fotograf oszust.
    przez Kejth >> Wt, 5 paź 2004, 16:54

    Witam!
    Przed paroma miesiącami dałam ogłoszenie do jednego z portali
    fotograficznych o treści: "Zapozuję do zdjęć artystycznych w zamian za
    kopię zdjęć na Cd".
    Nie chciałam w zamian żadnych pieniędzy. ponieważ wartość zdjęć
    stanowi dla mnie wyższą cenę, niż same pieniądze.

    Nawiązałam współpracę z paroma osobami, która pomyślnie przebiegała.
    Dostałam też ofertę od pewnego fotografa (tomasz P.) z miasta
    oddalonego ode mnie o 240 km. Zaproponował, iż zwróci mi koszty
    podróży i oczywiście wykona parę powiększeń zdjęć i nagra scany na
    płytce CD.
    Po udnej sesji (nie akty) mieliśmy się spotkać jeszcze wieczorem na
    mieście. ( i tam rozliczyć z biletów kolejowych)

    Nie odezwał się już, ani odpisywał na smsy, nie odbierał telefonów.
    Zostałam oszukana.
    Pisałam maile, że nie musi mi oddawać pieniędzy za przejazd- 130zł.
    (choć się zobowiązał - na dowód mam jeszcze jego maile), tylko CHCĘ
    MOJE ZDJĘCIA DO KTÓRYCH POZOWAŁAM.
    Dodam, iż fotograf ten nie jest jakimś laikiem, wykorzystującym naiwne
    dziewczęta. Jest cenionym (!!!) i znanych artystą we wrocławskiej
    śmietance fotografów.
    Miał robić swoją wystawę w październiku. Fotografując mnie nosił się z
    zamiarem wystawienia również moich fotografii.
    Czy tak zrobił??? Nie wiem.
    Co mam robić? W jaki sposób wyegzekwować od niego, to co jest również
    moim "dziełem"? Chcę złożyć pozew do sądu. Czy to dobry sposób walki?

  • 2. Data: 2011-04-12 20:19:04
    Temat: Re: Moze ktos zna fotografa Tomasza P.
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2011-04-12 22:08, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Fotograf oszust.
    > przez Kejth>> Wt, 5 paź 2004, 16:54

    Załóż bloga....

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 3. Data: 2011-04-12 20:21:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 4:19 pm, Nathan <m...@s...jest> wrote:

    > Załóż bloga....

    Spozniles sie z rada.

  • 4. Data: 2011-04-12 23:16:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > Co mam robić? W jaki sposób wyegzekwować od niego, to co jest również
    > moim "dziełem"? Chcę złożyć pozew do sądu. Czy to dobry sposób walki?

    Zygmunt Dariusz, złóz najpierw pismo u prokuratora.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-04-12 23:53:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 7:16 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Zygmunt Dariusz, złóz najpierw pismo u prokuratora.

    Z zapytaniem, czy zna fotografa Tomasza P?

  • 6. Data: 2011-04-13 00:21:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-13 01:53, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Z zapytaniem, czy zna fotografa Tomasza P?

    To nawet nie wiesz gdzie byłeś/aś na tej sesji zdjęciowej za free?

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-04-13 00:52:29
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 8:21 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > To nawet nie wiesz gdzie byłeś/aś na tej sesji zdjęciowej za free?

    Hehehe, to byla tak zwana "cycata".
    http://www.specprawny.pl/fotograf-oszust-t6172.html

  • 8. Data: 2011-04-13 05:55:40
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-13 02:21, animka pisze:

    > To nawet nie wiesz gdzie byłeś/aś na tej sesji zdjęciowej za free?

    Przecież on tam nie był, tylko przesyła fragmenty czyichś blogów licząc
    ze znowu rozpęta na grupie jakąś bezsensowna pyskówkę. I - niestety
    dałaś się nabrać:-( Takich trzeba ignorować a nie wdawać się z nimi w
    dyskusje. Nie karmmy trolla!

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2011-04-13 06:01:18
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    Ja zaczekałbym do wystawy. Jeżeli pojawia się tam Twoje zdjęcia (oby)
    - kilka fotek - będzie dodatkowym dowodem dla sądu i do tego już
    materialnym. Wtedy ostateczne wezwanie przedsądowe do pana Tomasza
    (za potwierdzeniem odbioru).
    Jeżeli nie poskutkuje - jednak wizyta u prawnika i droga sądowa.

    Pozdrawiam emarcin

    .googlegroups.com...

  • 10. Data: 2011-04-13 06:04:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 1:55 am, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Przecie on tam nie by , tylko przesy a fragmenty czyich blog w licz c
    > ze znowu rozp ta na grupie jak bezsensowna pysk wk . I - niestety
    > da a si nabra :-( Takich trzeba ignorowa a nie wdawa si z nimi w
    > dyskusje. Nie karmmy trolla!
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)