  • 21. Data: 2011-04-14 08:41:07
    Temat: Re: To moze zamiast...
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-13 12:35, Janko Muzykant pisze:
    > Pewien grupowy troll w jednym ma rację - dużo o nim i przez niego, a
    > poza tym nudnawo. To może jakieś zdjęcia?

    Inicjatywa Tomka dłuższy czas dobrze sobie radziła trzeba przyznać.
    Szkoda, że zdechło...

    > więc ośmielam się coś tam wystawić zapraszając do
    > tego samego, właściwie to zapraszam na kilka ostatnich miesięcy:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/0.htm

    To i ja się z knotami dołączę:
    http://turysta.maniooo.pl/w-marcu-jak-w-garncu

    > A, gdyby ów się odezwał, po prostu go olejmy. Raz, będzie przyjemniej,
    > dwa - będzie miał karę :)

    Przekonałeś mnie :-D .

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 22. Data: 2011-04-14 08:59:11
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Jako ciekawostkę napiszę, że zdjęcia z 10 kwietnia pochodzą z

    > przeciętnej komórki (nokia 5530),

    [...]
    Polecam taką

    > zabawę, zawsze można poratować materiał z komórki, którą ma się zawsze

    > przy sobie.

    Ja kiedyś wybrałem się w Małą Fatrę z Sigmą DP1, w której w czasie wędrówki
    totalnie padła bateria (ładowana do pełna dzień wcześniej!). Przy sobie miałem
    jedynie telefon SE k800i, którym musiałem się posiłkować, żeby mieć jakąkolwiek
    pamiątkę z wyprawy. O dziwo nawet byłem zadowolony z efektów - przykład ujęcia
    na Wielki Krywań:

    http://plfoto.com/popup/full.php?photo=2199910&color
    =

    P.S. Jaki jest najlepszy aparat fotograficzny na świecie ?

    Odp: Ten, który akurat mam przy sobie...

  • 23. Data: 2011-04-14 10:25:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 12:35:11 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > coś zawaleni robotą, więc ośmielam się coś tam wystawić zapraszając do
    > tego samego, właściwie to zapraszam na kilka ostatnich miesięcy:

    Nie ma najmniejszego powodu, by tradycji nie przywrócić :) Może nam się
    nawet Janko podejmie archiwizacji wątku? ;)

    Ad rem, to idę sobie, patrzę, a tu kałuża:)

    http://www.flickr.com/photos/sonorov/5549846222/in/p
    hotostream/lightbox/

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 24. Data: 2011-04-14 10:43:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 14, 6:25 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

> [...]
    > nawet Janko podejmie archiwizacji wątku? ;)
    >
    > Ad rem, to idę sobie, patrzę, a tu kałuża:)

    Masakra pod kazdym wzgledem.

  • 25. Data: 2011-04-14 11:29:16
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 18:30:39 +0200, Jacek Czerwinski napisał(a):

    > Ale z normalnego zycia, a nie z 10 kwietnia ;)

    Tamto to też jest normalne życie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2011-04-14 11:58:50
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 14.04.2011 13:29, Henry(k) wrote:

    > Tamto to też jest normalne życie.

    Jeśli przyjąć, że cały świat jest teatrem, to może to normalne życie, to
    wszystko było przedstawieniem.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 27. Data: 2011-04-14 12:36:21
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 14 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 13:58
    *b...@n...pl* naskrobał(a):

    > Jeśli przyjąć, że cały świat jest teatrem, to może to normalne życie, to
    > wszystko było przedstawieniem.

    gdzieś na pewno śnisz. Pytanie: co jest snem?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-04-14 14:35:40

  • 28. Data: 2011-04-14 13:01:49
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 14.04.2011 14:36, Heraklit wrote:
    > Był sobie taki dzień: 14 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 13:58
    > *b...@n...pl* naskrobał(a):

    > gdzieś na pewno śnisz. Pytanie: co jest snem?

    Człowiek w teatrze życia codziennego
    Erving Goffman
    Wydawnictwo: Aletheia

    --
    http://szumofob.eu

  • 29. Data: 2011-04-14 17:25:21
    Od: JD <j...@g...com>

> [...]
    > przy sobie.
    >
    > A, gdyby ów się odezwał, po prostu go olejmy. Raz, będzie przyjemniej,

    Klient zadowolony z efektu :)
    http://jacek3d.deviantart.com/art/Instalation-204873
    926

    JD