  • Data: 2009-02-25 14:34:24
    Temat: Re: To ja też potestuję AF :)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:

    > LCD? ;)

    Mogę do CRT jak robi ci to różnicę ;)

    > Co to za szklo, dziwne jakies...

    Sigma 17-70. Na 70mm ma jasność 4,5. Nienajlepiej to opisałem, chodziło
    mi, że przy maksymalnie otwartej przysłonie i na 70mm.

    Ale to i tak taka zabawa, bo musiałbym mieć statyw, żeby wyeliminować
    błędne wyniki wporwadzane przez fotografa.

    Próbowałem też ostrzenia na matówce i o dziwo wychodziło mi lepiej niż
    jankowa antena, ale to może dzięki temu, że mam naprawdę spory wizjer
    jak na APS-C.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.