  • Data: 2009-02-25 17:21:34
    Temat: Re: To ja też potestuję AF :)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Musiałeś się pomylić, rób do skutku :)

    No ale co ja zrobię, że mój autofokus sobie radzi? :/
    To jest jedno z wielu zdjęć, które robiłem, właśnie sprawdzając, czy AF
    się pomyli. Warunki bardzo dobre, ale w sytuacji, kiedy ktoś twierdzi,
    że jego AF ma po prostu duży rozrzut, to chyba nie jest źle?
    Wołane w ACR. Ustawienia wyostrzania - Amount 25, Radius 0,5, Detail 25,
    Masking 0
    F/8
    http://lh6.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SaV551PVzoI/AAAAAA
    AAG3I/hOgOW8w4RZ4/s512/001.jpg

    F/4,5 (maks.otwór przysłony)
    http://lh3.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SaV6CEyVZCI/AAAAAA
    AAG3Q/BYjfni6k23Q/s512/002.jpg

    I dla porównania pierwsze ostrzone na Radius 0,5 i amount 100 :D
    http://lh3.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/SaV9U_xeuiI/AAAAAA
    AAG30/7-wuPYyTp2o/s512/IMGP2465.jpg

    (po usunięciu "/s512" pojawią się w pełnych rozmiarach - od 2 do ok.4Mpx
    i od ok. 1 do 2,7MB)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.