  • 11. Data: 2010-05-31 14:53:14
    Temat: Re: To i ja potroluję
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Na pewno nie ?

    Wydruk to nie proces mokry. Jeszcze jakieś na pewno na pewno?;)

    marek

  • 12. Data: 2010-05-31 14:58:50
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:60b5.00000499.4c03cd5a@newsgate.onet.pl...
    >

    > Widziales kiedys atrament? ;)

    Albo powiedz o co Ci chodzi albo nie zawracaj gitary;)

    marek

  • 13. Data: 2010-05-31 15:01:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

  • 14. Data: 2010-05-31 15:06:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Ale widzisz jaki jest temat tego wątku?  ;-)

    no i?

    marek

  • 15. Data: 2010-05-31 15:09:17
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/31/2010 4:58 PM, marek augustynski pisze:

    > Albo powiedz o co Ci chodzi albo nie zawracaj gitary;)

    Ale widzisz jaki jest temat tego wątku? ;-)

    Do Kuby - solid ink? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    Na co komu ekwiwalent?

    Symbol szer x wys ogniskowa normalna
    1/2.7" 5,37x 4,04 6,7
    1/2.5" 5,76x 4,29 7,0
    1/1.8" 7,18x 5,32 9,0
    1/1.7" 7,6 x 5,7 9,5
    1/1.6" 8,4 x 6,3 10,5
    2/3" 8,8 x 6,6 11,0
    APS-C 22,7 x15.1 27,0

  • 16. Data: 2010-05-31 15:20:12
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > U mnie jest mokry, ja nie wierzysz to moga Cie nim polac :)

    no już dobrze dobrze.. mokry atrament mokry:)

    marek

  • 17. Data: 2010-05-31 15:21:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:60b5.0000049a.4c03ceaa@newsgate.onet.pl...

  • 18. Data: 2010-05-31 16:13:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    [..]
    > no już dobrze dobrze.. mokry atrament mokry:)

    Ale pomijajac kwestie mokrosci - nie da sie podobnego efektu
    wizualnego osiagnac z cyfrowki na monitorze, odbitce z naswietlarki
    czy drukarce ?

    J.

  • 19. Data: 2010-05-31 16:20:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > [..]
    > Ale pomijajac kwestie mokrosci - nie da sie podobnego efektu wizualnego
    > osiagnac z cyfrowki na monitorze, odbitce z naswietlarki czy drukarce ?

    Nie.
    Ilfo/cibachrome to wlasnie ow charakterystyczny wyglad podloza
    i obrazu na nim utrwalonego. Tego nie da sie symulowac.

    To tak jak na matowym papierze zadnym sposobem nie "zasymulujesz"
    odbitki blyszczacej...

    Poza wygladem technika nie ma w zasadzie zalet ponad inne
    wiec jest to kwestia wylacznie gustu. A ze praktycznie nie ma gdzie
    robic takich powiekszen to dyskusja jest czysto akademicka ;)

  • 20. Data: 2010-05-31 16:22:31
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > [..]
    >
    > Ale pomijajac kwestie mokrosci - nie da sie podobnego efektu
    > wizualnego osiagnac z cyfrowki na monitorze, odbitce z naswietlarki
    > czy drukarce ?

    Obraz na monitorze to obraz podświetlony... zupełnie co innego. A wszystko co
    na papierze jest podobne ale nie takie same. Naprawdę nie widzę sensu
    porównywania tego. To są różne techniki... inne. Jeśli chodzi o odbitkę z
    naświetlarki no to przecież ciba z lambdy to normalna ciba... nie wiem w czym
    problem.

    marek