  • 21. Data: 2010-11-20 00:24:36
    Temat: Re: To BMW - ktos wie wiecej?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ic6clr$qhq$1@news.dialog.net.pl...

    > Vista prawda!
    > To jest fajne: http://www.partaj.cz/imgs/nemci/bmw/bmw_635csi_7.jpg

    Nie ten blichtr... zadna blachara na taka nie poleci!

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2010-11-20 00:27:16
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 20 Nov 2010 00:14:28 +0100, P_ablo <o...@o...pl> wrote:

    > Nawet nie wiesz ile naboje kosztujom... wole tanie machanie!

    Na sznycla było, a na pestki nie ma?

    r.
    _____________

  • 23. Data: 2010-11-20 00:55:00
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Na sznycla było, a na pestki nie ma?

    Sznycel jako przystanek od krzyzakow przyjechal a ziomale z gieldy w Pozku
    klamoty zalatwili, ino bumpery musialem na CNC wycinac bo nie szlo takiej na
    ulicy przydybac co by na teile pochlastac...

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2010-11-20 10:04:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-20 00:24, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:ic6clr$qhq$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie ten blichtr... zadna blachara na taka nie poleci!

    Pieprzyć blachary. Bo żyć z nimi to napewno nie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2010-11-20 10:39:10
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 18:06:02 +0100, Pa_blo napisał(a):

    > Buma musi byc drapiezna

    Tu masz drapieżną:
    http://i.iplsc.com/-/0000038LIQ92KNN9-C303.jpg

  • 26. Data: 2010-11-20 16:28:44
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 19.11.2010 P.B. <p...@w...pl> napisał/a:

    > Ale sądząc po: "XU10J4RS" to nie masz bumy, tylko jakiś wynalazek z PSA.
    > To, że ten motorek, niezależnie od opakowania jakie dostał, objeżdża
    > wszytkie bieda-bumy to inna sprawa. Ale to ma jeździć, a nie robić szał pod
    > dyskoteką, jak ta złota buma ulepiona ze szpachli i pędzona legendarnym
    > benzynowym 1,6 :-)

    No ale te Motgumy... ;-)))

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 27. Data: 2010-11-21 14:56:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-20, Technolog <t...@g...com> wrote:

    > Tu masz drapieżną:
    > http://i.iplsc.com/-/0000038LIQ92KNN9-C303.jpg

    Chyba rozdrapaną...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2010-11-23 20:29:12
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-11-19 09:13, P.B. pisze:

    > Do pakiet tuningnowy z Lidla, pióra wycieraczek MotGum i wiadro szpachli.

    ja z takich byłem bardzo zadowolony :) Zbierały bardzo dobrze. Nie mogę
    nic powiedzieć o trwałości, bo auto sprzedałem, ale po kilku kkm nie
    było śladów zużycia.

    --
    pozdr,
    W.

  • 29. Data: 2010-11-23 20:38:38
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 20:29:12 +0100, V-Tec napisał(a):

    > ja z takich byłem bardzo zadowolony :) Zbierały bardzo dobrze. Nie mogę
    > nic powiedzieć o trwałości, bo auto sprzedałem, ale po kilku kkm nie
    > było śladów zużycia.

    A mi Mot-Gumy w Maździe działały super, a nie chciały z Xantią
    współpracować. Ani zwykłe, ani płaskie. Skakały, mazały, doginanie ramion
    nie pomagało. Namówił mnie facet w sklepie na jakieś Boshe OEM, które
    akurat pasowały do Xantii i od dłuższego czasu mam spokój.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek