  • 11. Data: 2010-11-19 18:49:22
    Temat: Re: To BMW - ktos wie wiecej?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Nov 2010 18:30:09 +0100, Pa_blo <jajco|@bajco.py.ly>
    wrote:

    > Obowiazkowo!
    > A i jakis kij baseballowy w bagazniku sie znajdzie...

    Ale żenua. Ziom z taką kasą, a wozi kijaszek w popiełuszniku,
    zamiast klamki pod pachą. Mam nadzieję, że chociaż kajdan
    szczerozłoty...

    r.
    _____________

  • 12. Data: 2010-11-19 18:50:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Nov 2010 18:38:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > To jest fajne: http://www.partaj.cz/imgs/nemci/bmw/bmw_635csi_7.jpg

    Cichaj, nie znasz się. Za mały parapet, jednokolorowa i za mało
    blingu.

    r.
    _____________

  • 13. Data: 2010-11-19 19:25:15
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 18:22:35 +0100, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> said:

    > Ktoś cię okłamał.

    Kiedyś zrozumeisz czym różni się marka od egzemplarza samochodu.
    Mam nadzieję...

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-11-19 21:19:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Nov 2010 19:25:15 +0100, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:

    > Kiedyś zrozumeisz czym różni się marka od egzemplarza samochodu.
    > Mam nadzieję...

    Nadal ktoś cię okłamuje.

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-11-19 21:38:54
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 21:19:33 +0100, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> said:

    > Nadal ktoś cię okłamuje.

    Ależ przecież nie musisz probować rozumieć elemetarnych zasad - cały
    czas jest otwarta ścieżka ignoranta.
    Życzę ci na niej powodzenia.

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2010-11-19 21:54:53
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 19.11.2010 P.B. <p...@w...pl> napisał/a:

    > Do pakiet tuningnowy z Lidla, pióra wycieraczek MotGum i wiadro szpachli.

    Kurde mam takie motgumy... pora zmienić ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 17. Data: 2010-11-19 22:24:02
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 21:54:53 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki napisał(a):

    > Kurde mam takie motgumy... pora zmienić ;-)

    Ale sądząc po: "XU10J4RS" to nie masz bumy, tylko jakiś wynalazek z PSA.
    To, że ten motorek, niezależnie od opakowania jakie dostał, objeżdża
    wszytkie bieda-bumy to inna sprawa. Ale to ma jeździć, a nie robić szał pod
    dyskoteką, jak ta złota buma ulepiona ze szpachli i pędzona legendarnym
    benzynowym 1,6 :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 18. Data: 2010-11-19 23:03:16
    Temat: Odp: To BMW - ktos wie wiecej?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > W którym miejscu?

    Jak klikniesz z prawej strony "następne zdjęcie"

  • 19. Data: 2010-11-19 23:21:19
    Temat: Re: Odp: To BMW - ktos wie wiecej?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Nov 2010 23:03:16 +0100, f <f...@c...gh> wrote:

    > Jak klikniesz z prawej strony "następne zdjęcie"

    Nie, tam też nie.

    r.
    _____________

  • 20. Data: 2010-11-20 00:14:28
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Ale żenua. Ziom z taką kasą, a wozi kijaszek w popiełuszniku,
    > zamiast klamki pod pachą.

    Nawet nie wiesz ile naboje kosztujom... wole tanie machanie!

    >Mam nadzieję, że chociaż kajdan
    > szczerozłoty...

    Jesli dmuchany sie liczy, to jest i szczerozloty!

    --
    Picasso