  • Data: 2024-01-04 15:22:54
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > A ty byś płacił za takie artykuły?

    Jeśli zdarzyło mi się zapłacić za informację podaną na witrynie to i
    tutaj może się zdarzyć.

    > Pomysł jest, rozwiązanie też jest (np. https://buycoffee.to/), miejsce w
    > sygnaturce jest. Spróbuj, może inni pójdą twoim śladem i powstanie nowy
    > trend.

    Średnio. Mnóstwo danych trzeba podać. Jakieś absurdalne pytania o adres,
    telefon i dokument tożsamości. Po to by ktoś mi kawę fundnął?! Nie
    jestem jakimś rydzykiem by tyle kaw pić.

    > To prawda, a nawet jak przeczytasz na portalu komentarze to i tak mogą być
    > cenzurowane albo kupione.

    W każdym razie nie chciałbym czytać samej propagandy. Jak to w pociągu
    np na wyświetlaczach pokazują ludziom jakie to cudowne rzeczy zrobią do
    2030 roku a pociąg przez Polskę bez wagonu restauracyjnego akurat jedzie
    i spóźniony 30 minut. "Nie o takom poleskem wlaczyliśmy" i nie na to
    mają iść nasze podatki.

    > Aż tak się nie wczytywałem.

    > Może była opcja przy instalacji? Albo nie było :) Strzelam.

    To raczej nie są tak użytkownikowo konfigurowalne instalatory. Zresztą
    takie skojarzenie ma w większości przypadków sens o ile się w ogóle
    uznaje, że jest coś takiego jak URL i na jego początku bywa coś innego
    niż HTTP.

    > Albo na pl.news.czytniki będą wiedzieć.
    >
    > Tu coś jest, dla maili, ale może dla newsów też zadziała.
    >
    > https://discourse.mozilla.org/t/how-to-search-for-an
    -email-using-its-header-message-id/107377

    Niezbyt. AI właśnie to mi podrzuciła, ale zupełnie pominęła kwestię
    konieczności dodania nagłówka "Message-ID". I to jest tylko
    wyszukiwanie, jak artykuł nie został jeszcze pobrany to go nie znajdzie.

    > Użyj telnetu :) Ja czasem tak robię, jak potrzebuję pobrać msgid z obcego
    > serwera. Albo lynx (opcjonalnie z -dump), on akceptuję składnię powyżej
    > (tylko trzeba jeszcze sobie treść przekodować zgodnie z nagłówkami, bo on
    > tego nie robi, przynajmniej nie zrobił w tym przypadku).

    To prowadziłoby do odgrzebania kodu mojego kompletnego czytnika a ja
    teraz chciałem TB użyć.