  • Data: 2024-01-05 18:15:26
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Jeśli zdarzyło mi się zapłacić za informację podaną na witrynie to i
    > tutaj może się zdarzyć.

    Mi się nie zdarzyło, w zasadzie jedynym wyjątkiem było
    https://piotr-gorecki.pl/.

    > Średnio. Mnóstwo danych trzeba podać. Jakieś absurdalne pytania o adres,
    > telefon i dokument tożsamości. Po to by ktoś mi kawę fundnął?! Nie
    > jestem jakimś rydzykiem by tyle kaw pić.

    No to po prostu numer konta, albo numer do przelewów na blika (może być
    stworzony specjalnie w tym celu), albo adres bitcoina.

    > W każdym razie nie chciałbym czytać samej propagandy.

    Dziś się tego nie uniknie.

    > To raczej nie są tak użytkownikowo konfigurowalne instalatory. Zresztą
    > takie skojarzenie ma w większości przypadków sens o ile się w ogóle
    > uznaje, że jest coś takiego jak URL i na jego początku bywa coś innego
    > niż HTTP.

    No to tak jak mówię, nie znam TB. Mam wrażenie, że ze swoimi tinami,
    alpinami, lynxami, itd. obracam się w zupełnie innym świecie, niż
    przeciętny użytkownik.

    > To prowadziłoby do odgrzebania kodu mojego kompletnego czytnika a ja
    > teraz chciałem TB użyć.

    No to trzeba spytać kogoś, kto zna TB. Ja wiem jak to zrobić w tinie i w
    lynxie.

    --
    Moja żona ostatnio upiekła ciasteczka i powiedziała:
    - Możesz być szczery, jestem otwarta na krytykę.