  • Data: 2024-01-04 01:57:44
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No no, tak to zrozumiałem. Ale "porządność" nie zawsze znaczy to samo.
    > Bym raczej widział płacenie za użyteczność. Ktoś podaje rozwiązanie
    > problemu oszczędzając innym szukania.

    A ty byś płacił za takie artykuły?

    Pomysł jest, rozwiązanie też jest (np. https://buycoffee.to/), miejsce w
    sygnaturce jest. Spróbuj, może inni pójdą twoim śladem i powstanie nowy
    trend.

    > Z konsumenckiego punktu widzenia chodzi mi też o to, by nie musieć
    > chodzić na portale w poszukiwaniu istotnych treści. Aby one mogły się
    > tutaj pojawić i podlegały konfrontacji. A nie, że na jakimś portalu ktoś
    > sobie coś plecie, skomentować tego nie ma jak i nie dowiesz się np, że
    > to co tam pisze zupełnie inaczej wygląda.

    To prawda, a nawet jak przeczytasz na portalu komentarze to i tak mogą być
    cenzurowane albo kupione.

    > Chyba nie. Różne takie trochę fanatyczne kwestie, ale i zupełnie
    > praktyczne np. 'jak funkcjonować w korpo'.

    Aż tak się nie wczytywałem.

    3...@g...com

    4...@g...com

    > No ale problem że nie ma gdzie tego wpisać :-) Nie zarejestrowało się w
    > systemie do obsługi "news" i może jej wcale nie ma.

    Może była opcja przy instalacji? Albo nie było :) Strzelam.

    > Może jest jakaś kombinacja klawiszy albo AddOn, ale to by trzeba zapytać
    > AI bo może być ciężko znaleźć prostą odpowiedź w inny sposób :-)

    Albo na pl.news.czytniki będą wiedzieć.

    Tu coś jest, dla maili, ale może dla newsów też zadziała.

    https://discourse.mozilla.org/t/how-to-search-for-an
    -email-using-its-header-message-id/107377

    > Zapytałem i oczywiście bzdury plecie, musiałbym sprzeczać się z nią a ja
    > po prostu chciałbym mieć podstawową możliwość :-)

    Użyj telnetu :) Ja czasem tak robię, jak potrzebuję pobrać msgid z obcego
    serwera. Albo lynx (opcjonalnie z -dump), on akceptuję składnię powyżej
    (tylko trzeba jeszcze sobie treść przekodować zgodnie z nagłówkami, bo on
    tego nie robi, przynajmniej nie zrobił w tym przypadku).

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie: