    From: Jacek <j...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Thunderbird - datki
    Date: Sat, 23 Dec 2023 20:26:35 +0100

    W dniu 23.12.2023 o 19:13, pytający pisze:
    > Faktycznie,
    > po jednych z ostatnich aktualizacji, coraz częściej zaczęły się pojawiać informacje
    aby wpłacić co nieco na TB.
    > I sam zacząłem rozważać, żeby wpłacić co nieco na TB, bo skoro płacę za Windowsa i
    inne oprogramowanie to może powinienem wpłacić na TB. Tym bardziej że ciągle jest
    rozwijany i wypuszczane są nowe wersje.
    > Ale nie byłem przekonany w 100% i zapytałem znajomego, który zajmuje się
    administrowaniem (sieci, serwerów, kompów itp.) co na ten temat sądzi. I on mi
    odpowiedział, że zamiast dofinansować TB to może dofinansowałbym Jechowych. I nie
    wpłaciłem nigdzie.

    > A Wy co na temat dofinansowania TB sądzicie? A może ktoś dał lub daje datki na TB
    lub tym podobne oprogramowanie?
    Chętnych na dofinansowanie jest sporo :) Od kiedy stoję finansowo nieco
    lepiej niż za młodu bywało, wpłaciłem kilka razy po kilka dolców na
    ekipę od linuksa Mint. Uważam że robią naprawdę fajną robotę.