  • 1. Data: 2011-09-16 17:51:34
    Temat: Testy sprzetu
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Zamierzam kupic nowy komputer stacjonarny i chcialbym sie kierowac testami
    takimi jak np te z chip.pl. Na ile one sa wiarygodne? Chodzi mi o to ze, np
    3 miejsce z "top power" jest na wysokiej pozycji w "top econo" znaczy za
    troche mniejsze pieniadze, mozna kupic (czasami, w ich mniemaniu) dobry
    sprzet, niewiele odbiegajacy od najlepszych. Ale jest pewien problem: dla
    przykladu testy niektorych plyt glownych sa z wrzesnia 2009 roku. Czy tzn.
    ze najnowsze testy sa niedostepne on-line, nie powstaly nowe modele plyt
    glownych a moze nie ma zainteresowania wiec nie robia wiecej testow?
    A moze ktos zna jakas podobna strone z tak przejrzystymi testami, moga byc
    zagraniczne?

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org

  • 2. Data: 2011-09-16 18:05:49
    Temat: Re: Testy sprzetu
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-16 19:51, 2late wrote:
> [...]
    > wrzesnia 2009 roku. Czy tzn. ze najnowsze testy sa niedostepne on-line,
    > nie powstaly nowe modele plyt glownych a moze nie ma zainteresowania

    Z mojej perspektywy oceniaja produkty nowe, brakuje tam istotnego (a
    najbardziej trudnego do uzyskania) parametru jak dany towar zachowyje
    sie w czasie (awarie, pobór prądu etc.). Takze po wyborze tego co nas
    interesuje np. pod wzgledem wydajnosci, warto poszukac opinii o towarze
    na roznych forach... hint: google

  • 3. Data: 2011-09-16 18:44:25
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/09/2011 7:05 PM, Rafał Łukawski wrote:

> [...]
    > np. pod wzgledem wydajnosci, warto poszukac opinii o towarze na roznych

    No tak ale najpierw trzeba troche zawezic poszukiwania. :)

  • 4. Data: 2011-09-16 18:54:50
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-16 20:44, 2late wrote:

    > No tak ale najpierw trzeba troche zawezic poszukiwania. :)

    No to w tym Twoja glowa :) Wybierz co jest istotne pod katem parametrow
    (czy to wydajnosc, czy to energooszczednosc, czy to cisza - tak btw.
    teraz z pasywnym chlodzeniem sa calkiem porzadne karty)

    Gdy wybierzesz etap.2 - weryfikacja wybranych produktow. w razie czego
    pytaj ;)

  • 5. Data: 2011-09-17 12:18:40
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-16 19:51, 2late pisze:

    Na ile one sa wiarygodne?

    Kilka razy wykryłem błędy w tabelkach, typu ilość portów USB na płycie,
    ilość slotów SATA. Na pewno jest to w jakimś tam stopniu pomocne, ale
    niestety trzeba weryfikować zawarte tam dane.