  • Data: 2017-10-26 11:03:11
    Temat: Re: Test tesli
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 26 Oct 2017 01:16:59 -0700 (PDT), Bolko

    > To jest zaleta w sobote wieczorem.

    Chyba tylko dla tych z wyjątkowo małą kuśką.

    > Ale jak ktoś musi spędzić pare godzin
    > w aucie to jest udręka.

    Mnie wystarczy godzina i mam dosyć. Jak dużo hałasu robi silnik, można
    zbadać na postoju ciągnąć do podróżnych 2-3k. Zresztą nawet na jałowo na
    postoju robi ogromną różnicę.

    > Kiedyś na A4 mi się tłumnik urwał tuż przy silniku.
    > To po naprawie czułem się jak w niebie. dopóki się nie przyzywczaiłem.
    > Ja na elektryki czekam z jednego powodu CISZA.

    Ja podobnie. Ograniczony zasięg jestem już w stanie przełknąć, co mnie
    obecnie jeszcze powstrzymuje przed zakupem to cena a jeszcze bardziej brak
    elementarnej infrastrutury w tym naszym ciemnogrodzie.

    --
    Pozdor Myjk