  • Data: 2017-10-25 17:43:43
    Temat: Re: Test tesli
    Od: CTP <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 października 2017 16:41:28 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 25 Oct 2017 06:44:38 -0700 (PDT), CTP

    > To Ty w wątku o Tesli, aucie szybszym niż większość aut sportowych, ale
    > jednak nadal samochodzie rodzinnym, odpaliłeś coś o zupełnie innym
    > "systemie walutowym".

    Samochód rodzinny za pół bańki? Już widzę te tłumy chętnych... :)

    > Bzdura, kupuje, a przynajmniej kupowało się, dla osiągów jakie ta Vósemka
    > dawała. Hałas z silnika od zawsze był odpadem a jednocześnie znacznikiem
    > większej mocy, znaczy im większy specyficzny hałas tym szybciej pewnie
    > pojedzie. Błędem jest twierdzenie, że taki silnik powstał dla dźwięku, to
    > tylko "fanboje" sobie tak ubzdurali.

    Nie, no jasne! Wyciszenie tego silnika to prawdziwe mission imposible dla
    projektantów. Tylko ciekawe dlaczego każdy testujący musi wjechać pod wiadukt, bądź
    do tunelu, otworzyć okno i przygazować. Osiągi jak najbardziej ale też i dźwięk.

    > zrobić. Obejrzyj sobie filmik -- nie takie auta Tesla objeżdża i to bez
    > palenia opon, bez nadletnków azotu, oraz naturalnie upierdliwego hałasu.

    Taaa... Objedzie raz, potem drugi a potem grzecznie będzie jechał 90 km/h, bo nagle
    szlag trafi cały prąd w baterii. 2, 3 razy wyprzedzę TIRa a później modlitwa o prąd?
    To ja dziękuję za takie przyspieszenia. Ostatnio na S17 wyprzedzałem jakąś białą
    Teslę - tak na oko wlokła się jakieś 70 km/h - w każdym razie we wstecznym lusterku
    znikła bardzo szybko a ja nie leciałem więcej niż 140 km/h.

    Dopóki nie nastąpi jakiś przełom w temacie magazynowania energii elektrycznej, to
    Tesla będzie autem wyłącznie dla bogatych fanbojów. Z uwagi na stosunkowo niewielką
    liczbę takich klientów, to na jakąś znaczącą obniżkę ceny raczej nie powinniśmy
    liczyć. A pół bańki, to jak na to, co to auto oferuje, to baaardzo wysoka cena.
    CTP