-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Test rozrusznika
Date: Mon, 6 Feb 2012 15:38:03 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <jgooke$ddb$1@inews.gazeta.pl>
References: <jgof7c$dno$1@inews.gazeta.pl> <jgonoa$amu$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aegz236.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328539086 13739 79.186.181.236 (6 Feb 2012 14:38:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Feb 2012 14:38:06 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <jgonoa$amu$1@inews.gazeta.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432294
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
W dniu 06.02.2012 12:57, J.F pisze:
>> Macie jakis pomysl jak przetestowac rozrusznik ?
>> Akumulator nowy, bo na szczescie padl na dobre, kable cieple ...
>kable ciepłe? jak to rozumieć? podczas kręcenia się nagrzewają? JEśli
>tak, to znaczna część energi z akumulatora zamiast kręcić
>rozrusznikiem grzeje atmosfere. albo kalble zacieńkie,
Fabryczne. Chyba .
>albo rozrusznik bierze za dużo prądu - do naprawy.
Albo kable na polaczeniach opor stawiaja ...
>> rozrusznik slaby czy silnik oporny ?
>Tak naprawdę rozrusznik możesz wyjąć i sprawdzić. mocowany jest
>zazwyczaj na 3 srubach, i conajmniej 2 kablach. Trzeba popatrzeć czy
>i ile jest szczotek, czy łatwo się oś kręci.
Moge, ale to nie jest juz robota ktora mozna samemu wykonac bez kanalu
w ogrzewanym garazu :-)
A jak pojade do elektryka i on wyciagnie, to juz warto wymienic
szczotki i tulejki od razu ... po czym sie okaze ze dalej niemrawo
kreci, bo np trzeba bylo olej zmienic a nie rozrusznik :-)
No i trzeba poczekac do wiosny, albo organizowac pomoc do holowania,
bo na razie odmawia pojechania do mechanika :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.12 16:01 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 06.02.12 16:35 neoniusz
- 06.02.12 18:39 ToMasz
- 06.02.12 20:07 J.F.
- 06.02.12 22:05 V-Tec
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A