-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Test rozrusznika
Date: Mon, 06 Feb 2012 15:25:35 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <jgonoa$amu$1@inews.gazeta.pl>
References: <jgof7c$dno$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host942310118.microchip.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328538186 10974 94.231.0.118 (6 Feb 2012 14:23:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Feb 2012 14:23:06 +0000 (UTC)
X-User: twitek4
In-Reply-To: <jgof7c$dno$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.13) Gecko/20101206
SUSE/3.1.7 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432289
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.02.2012 12:57, J.F pisze:
> Macie jakis pomysl jak przetestowac rozrusznik ?
>
> Bo ciagnie jakos niemrawo, w zasadzie to juz bardzo niemrawo, a nie
> chcialbym jak to zwykle - pol samochodu wymienic zeby niedokrecona
> srubke znalezc :-)
>
> Akumulator nowy, bo na szczescie padl na dobre, kable cieple ...
kable ciepłe? jak to rozumieć? podczas kręcenia się nagrzewają? JEśli
tak, to znaczna część energi z akumulatora zamiast kręcić rozrusznikiem
grzeje atmosfere. albo kalble zacieńkie, albo rozrusznik bierze za dużo
prądu - do naprawy.
> rozrusznik slaby czy silnik oporny ?
Tak naprawdę rozrusznik możesz wyjąć i sprawdzić. mocowany jest
zazwyczaj na 3 srubach, i conajmniej 2 kablach. Trzeba popatrzeć czy i
ile jest szczotek, czy łatwo się oś kręci. Zazwyczaj w rozruszniku są
dwie pary szczotek, chociaż wystarczyłaby jedna para. jak jedna para
padnie, to rozrusznik kręci ale ospale. ostateczny test możesz
przeprowadzić tak jak na filmiku
http://tinyurl.com/842blcz
nie ściągaj go, od razu oglądaj
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.12 15:38 J.F
- 06.02.12 16:01 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 06.02.12 16:35 neoniusz
- 06.02.12 18:39 ToMasz
- 06.02.12 20:07 J.F.
- 06.02.12 22:05 V-Tec
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A