  • Data: 2011-01-17 23:21:52
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2011 23:25, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Podejrzewam że rzutujesz swoje wiedzę i podejście na operatorów. A może
    > operatorzy pierwsze fafset wystąpień zgłaszali, technicy dostawcy
    > przyjeżdżali, pracowicie sprawdzali, a potem odpowiadali "nic poważnego,
    > można kontynuować"? Wprawdzie to też jest naganna sytuacja, ale w inny
    > sposób niż właśnie obsmarowujesz.
    Chodzi mi o producenta a nie operatorów - jest nawet wypowiedź jednej z
    nich, że uczono ich, że sprzęt ma tyle zabezpieczeń, że nie ma szans na
    przedawkowanie.

    > Nie masz pełnej wiedzy o sytuacji i jej źródłach, nie masz więc podstaw
    > do tak kategorycznej krytyki.
    Mam informacje wskazujące na to, że producent ignorował zgłoszenia o
    nieprawidłowym działaniu. Mam informacje o tym, że błędy wykryli lekarze
    eksperymentujący ze sprzętem. W takiej sytuacji jedyne co mi zostaje dla
    producenta to kategoryczna krytyka.

    Michoo