  • Data: 2011-01-12 18:50:18
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Jarzabek"
    >Bo widzisz, źle przedstawiasz tę sytuację. Skąd ja, jako pacjent, mam
    >wiedzieć, że ten drugi ma "20% doświadczenia mniej" a nie "99,9%
    >doświadczenia mniej"? Otworzyć klapkę i sprawdzić licznik?

    A skąd ja, idąc do typowej przychodni z NFZ-owskim kontraktem mam
    wiedzieć, że ten certyfikowany lekarz, który mi zaraz na pewno przepisze
    antybiotyk wie co robi?

    >placebo. Nie możesz się przeciez spodziewać, że każdy, kto może miec
    >problemy ze zdrowiem, będzie czytał czasopisma medyczne i książki
    >popularyzujące medycynę i przestrzegające przed szarlatanerią, a nawet
    >jakby chciał, to że będzie potrafił odróżnić je od czasopism pseudo-
    >medycznych i książek wydawanych przez szarlatanów, które atakują
    >prawdziwych lekarzy jako szarlatanów.

    No i właśnie tu jest ten problem. Mylnie zakładasz, że wprowadzenie
    certyfikacji samo w sobie magicznie zniesie z klienta obowiązek
    zainteresowania się tym, co kupuje.

    >Pewnie Cię nie pocieszy, że w Afryce czy Papui Noweg Gwinei jest
    >mnóstwo osób które mogłyby poopowiadać różne dramatyczne historie o
    >ich wioskowych znachorach bez certyfikatów, ale nie mają dostępu do
    >internetu, a nawet jak mają, to nie piszą na pcp.

    Natomiast na znaczącą większość "standardowych" przypadków do
    diagnostyki w takich wioskach wystarczyłaby wiedza z trzech na krzyż
    przeczytanych podręczników wczesnych lat medycyny i odrobina praktyki.
    Owszem, kłopot w tym, że życie nie ogranicza się tylko do standardowych
    przypadków. Teoretycznie, system uprawnień dla lekarzy ma zapewniać, że
    będziemy mieć do czynienia z ludźmi, którzy potrafią odróżnić takie
    przypadki od bardziej skomplikowanych. Niestety, praktyka często
    pokazuje, że to jedynie pobożne życzenia. Bo sama w sobie certyfikacja
    niczego nie załatwia.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |