  • Data: 2011-01-12 15:28:46
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Błąd logiczny: to, że efekty nie zależą wyłącznie od certyfikacji nie
    > znaczy, że certyfikacja nie ma znaczenia. Dla porównania musiałbyś co
    > najmniej wziąć też państwo, w którym prawa jazdy się nie wymaga
    > (Somalia? Afganistan? nie mam pojęcia).

    Znam taki jeden (w zasadzie to nie państwo tylko jego element składowy,
    ale dość specyficzny). Cóż -- statystyki wyglądają tam źle, dużo gorzej
    niż w Polsce. Jeździ się też gorzej (jak w dżungli, miasto ok 0.5mln
    jest zakorkowane gorzej niż nasze miasta 1 i 2mlnowe, a liczba
    samochodów na głowę mieszkańca większa jest u nas).

    pzdr
    \SK