    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Test M9
    Date: Wed, 16 Sep 2009 04:19:51 -0700 (PDT)
    <h8op32$iru$1@news.onet.pl> <h8op5q$59m$1@news.wp.pl>
    <h8q7r4$ncm$1@news.onet.pl>
    <f...@z...googlegroups.com>
    <h8qa9r$ht$1@news.onet.pl>
    <7...@3...googlegroups.com>
    <h8qerh$g3f$1@news.onet.pl>
    <5...@j...googlegroups.com>
    <h8qh2r$nem$1@news.onet.pl>

    On 16 Sep., 13:10, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Patrz a mimo wszystko robi zdjęcia ;) cud że się w ogóle da tym pracować ;).

    > do tego pijesz?

    > to się tyczyło Ciebie a nie użytkowników Leica. Ale proszę o konkretny
    > cytat gdzie bym miał szkalować użytkowników tego systemu.

    > No tak wycofuj się. Posta niżej Ci napisano że te wszelkie twoje
    > folderowe hasła można przypisać wielu produktom.
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    takie dyskusje , prowadzone w tym stylu w jakim ja prowadzisz
    zamieniaja sie z dyskusji merytorycznej w osobiste utarczki.
    to mnie nie interesuje,
    pozwol wiec ze zakoncze na tym wymiane zdan w tym watku . jesli
    bedziesz mial cos konkretnego do powiedzenia to napisz , jesli nie to
    pytaj - chetnie odpowiem.