    From: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Test M9
    Date: Fri, 11 Sep 2009 21:45:35 +0200

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h8dpdu$flc$1@news.onet.pl...

    > No cóż nie wiem czy to problem ale niektórzy ludzie mają pewną wrażliwość
    > i trudno im przemilczeć pewne zachowania. Ale to norma, właśnie tak jak w
    > życiu, lepiej przemilczeć bo jeszcze się pobrudzę, bo jeszcze zarobią. Po
    > co się wychylać? Zobacz chociażby ten wątek, zacytowałem człowieka który
    > wypracował sobie jakąś pozycję w świecie fotografii, później opisałem fakt
    > jaki zaobserwowałem w dokumencie o żywej legendzie agencji Magnum. Zobacz
    > co dostałem:

    > i uważasz że to jest dyskusja? Zobacz tam słowa i obserwacja ludzi z
> [...]

    Chyba się znowu wtrące bo akurat ten watek czytałem dokładnie i to co
    piszesz to manipulacja. To co zacytowałeś powyżej to odpowiedź XXYY po tym
    jak go zaatakowałeś w niewybredny sposób, może zacytuję:

    "Dla mnie to po prostu narzędzie jak każde tylko że z masą dorobionej
    ideologi. Na pewno nie ideał, koniec tematu. Co do podpierania się
    autorytetami, to cóż wole cytat niż teoretyzowanie i bzdury jakie są
    typowe dla twojej osoby, już tyle razy się skompromitowałeś że nawet
    statystyki grupy się w tym pogubiły ;)."

    Nie wiem skąd się bierze ta agresja części piszących na grupie i to nawet w
    stosunku do wypowiedzi XX YY, które są merytoryczne i neutralne
    emocjonalnie. I żeby to jeszcze były rzeczowe argumenty w dyskusji a tu
    królują wypowiedzi ad personam.
    Grupy nie czytam od dawna ani "od deski do deski" więc może czegoś nie wiem,
    tym niemniej dle mnie coś tu jest nie tak. Nie rozumiem Janka, ktorego swoją
    drogą cenię za wypowiedzi merytoryczne na różne zresztą tematy, nie tylko
    fotograficzne, ale jego frustracji w stosunku do XX YY nie pojmuję. A może
    wy się znacie osobiście?

    Pozdrawiam i życzę więcej luzu wszystkim na grupie. A koledzy XX YY i Janko
    to może powinni razem obalić jakąś flaszkę ;-)
    Krzychu