  • Data: 2009-09-11 20:01:03
    Temat: Re: Test M9
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzychu pisze:
    > Grupy nie czytam od dawna ani "od deski do deski" więc może czegoś nie
    > wiem, tym niemniej dle mnie coś tu jest nie tak.

    A no widzisz, a lista jest długa, sięga lat i nie dotyczy tylko mnie.
    Ale jak mówiłem, nie wracam do tego i zaczynam od dziś ignorować tego
    osobnika. Zresztą większość wartościowych osób, które tu piszą, ma go od
    dawna niewidocznego w czytnikach.

    > Pozdrawiam i życzę więcej luzu wszystkim na grupie. A koledzy XX YY i
    > Janko to może powinni razem obalić jakąś flaszkę ;-)

    Są tacy ludzie, z którymi flaszki nie da się obalić i absolutnie nie ze
    względu na przeszłość, którą wybaczyć można, ale całkowicie
    przewidywalną przyszłość. Obyś znał takich w życiu jak najmniej.
    A jako ciekawostkę - byli już chętni by po dobroci poprowadzić dialog z
    owym kimś. Też zostali sprowadzeni do parteru.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl