  • Data: 2009-09-11 09:24:20
    Temat: Re: Test M9
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sep., 23:15, "aadax" <k...@w...pl> wrote:
    > .......................o podobynch zaletach contax g1 ( o ile sie nie myle ,
    > raczej to nie
    > byl g2) byl w cenie porownywalnej , moze nieznacznie tanszy.
    >
    > nie wiem, czy wszyscy pamiętają. Do contaxa przygotowane było już body
    > cyfrowe - nie ukazało się na rynku. Po wykupie firmy, marka została
    > natychmiast zlikwidowana - do dziś używam do fot b-w contaxa G1 z
    > obiektywami - daje znakomitą ostrość i jakość obrazu.

    contax byl znakomita firma
    g1 zdobyl sobie zankomita renome.
    to byl w klasie aparatow japonskich lexus.
    to byla w owym czasie ( nie tak dawno w sumie ) alternatywa dla leici
    M - wcale nie gorsza , nowoczesniejsza , miala jej zalety i znakomita
    optyke.

    rowniez w klasie srl mial fantastyczne rozwiazania,
    nowatorskie rozwiazanie z AF przez zmiane polozenia plaszczyzny
    filmu , wprawdzie jeszcze wolne , ale gdyby rozwijac dalej , to
    mielibysmy rzyczywiscie ciekawe rozwiazanie funkcjonujace ze
    wszystkimi obiektywami MF.
    Contax to byla elitarna marka - jeszcze wczesniej w czasach
    niemieckich stanowila przeciwwage leici.