  • Data: 2009-09-11 15:13:30
    Temat: Re: Test M9
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    StaM pisze:

    > Mam wrazenie ze w stosunku do XXYY, wystepuje zbiorowy mobing.
    > Obojetnie czy napisze cos rozsadnego, czy bez sensu. Z przykroscia
    > stwierdzam ze jest w dobrym tonie dowalic mu.

    No cóż nie wiem czy to problem ale niektórzy ludzie mają pewną
    wrażliwość i trudno im przemilczeć pewne zachowania. Ale to norma,
    właśnie tak jak w życiu, lepiej przemilczeć bo jeszcze się pobrudzę, bo
    jeszcze zarobią. Po co się wychylać? Zobacz chociażby ten wątek,
    zacytowałem człowieka który wypracował sobie jakąś pozycję w świecie
    fotografii, później opisałem fakt jaki zaobserwowałem w dokumencie o
    żywej legendzie agencji Magnum. Zobacz co dostałem:

    > a ja widze ze jestes mistrzem nie tylko glupich cytatiow ale i
    > wlasnych glupawych wypowiedzi.
    >
    > dyskusja z takimi teoretykami to absolutna strata czasu.

    i uważasz że to jest dyskusja? Zobacz tam słowa i obserwacja ludzi z
    pozycją, przeciwko komu? Anonimowej postaci która wielokrotnie
    wprowadzała ludzi w błąd (hasła takie jak hybryda rulez, albo o
    naświetlaniu na histogram) plus dyskusyjny dorobek jak na tyle lat
    działania w branży. A najbardziej mnie rozbawiło to czepianie się
    cytatów przez osobę która notorycznie powoływała się na tajemnicze
    pisemka z Niemiec. Itd. można by pisać w nieskończoność.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.