  • Data: 2009-09-11 07:13:17
    Temat: Re: Test M9
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8bre9$orj$2@news.wp.pl...
> [...]
    odsumowanie.html

    > Szanowny pan sobie życzy podobne z czego? Nokia może być? :)
    > Po prostu nareszcie ktoś zatrudnił fachmana od programowania aparatów i
    > fotoszopa w jednym.

    mam wrazenie ze uwazasz wszystko co kosztuje wiecej nie przecietna za towar
    dla totalnie niemyslacych idiotow ktorzy kupuja go conajwyzej dla szpanu i
    powiekszenia swojego ego. na Twoim miejscu przenioslbym sie na grupe audio
    tam moglbys sie wyszalec ze hohoho, bo tutaj okazaja zdarza sie tylko od
    przypadku do przypadku :]

    pozdr
    piotrek