eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTeslom naszom i Waszom 730km wyłącznie z użyciem superchargerówRe: Teslom naszom i Waszom 730km wyłącznie z użyciem superchargerów
  • Data: 2019-02-04 19:50:50
    Temat: Re: Teslom naszom i Waszom 730km wyłącznie z użyciem superchargerów
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 18:37:42 UTC-6 użytkownik kk napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=INNi_hACR3s
    >
    > - co robi ten uchwyt na szybie?
    > - AmberGo
    > - "grzejemy 149km/h aby skorzystać z tego najszybszego ładowania" (wtf?!)
    > - 1-szy postój 1:10
    > - "jedziemy 110km/h tak żeby dojechać do Katowic"
    > - "tiry się wyprzedzają, uwielbiam to po prostu"
    > - "chcecie wyprzedzać to jedźcie se prawym pasem, ja wyprzedzam tę
    > cieżarówkę i nie mam zamiaru zjeżdżać, a teraz zjadę"
    > - w korku też lewym jedzie, prawym wszyscy go wyprzedzają
    > - "autopilot zgłupiał na robotach drogowych"
> [...]

    A tak po prawdzie wszyscy po wszystkich stronach tego szalenstwa zachwuja sie jak
    amatorzy komodore i atari.

    Starczy spokojnie poczekac az technologia stanieje, kupic elektryka z aluminiowa buda
    i silnikami ktorych nie trzeba wymieniac co 50-100-200kkm i sie cieszyc.
    A do tego czasu sie cieszyc tym co mamy (spalinowce).
    Pozytywnie do zycia podchodzic a nie narzekac.

    A jak ktos z siebie robi smieszka w internecie to poblazliwie dac lapke w dol :)